Facebook comments doen raar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:03
Twijfelde waar ik dit moest posten, maar omdat facebook=cloud....

Viel me al even op dat ik ineens nooit meer commentaren te zien kreeg op welke facebook post dan ook. (Staat ingesteld op most popular als ik erop klik) Ik moet altijd op elk topic kiezen voor "alle reacties" en dan zie ik ze pas.

Dus ik dacht; facebook app herinstalleren dan is het weer goed. Niet dus. Maar nu zie ik op mijn laptop in een browser hetzelfde gedrag. In een normale browser zie je overigens wel enkele reacties als je scrolt; maar klik ik erop om alles te bekijken dan is de lijst ineens weer leeg en moet ik "alle reacties" kiezen voor ik ze weer zie.

Het zit dus echt in mijn account of bij facebook zelf. Maar hoe fix ik dit dan...? Want ik lees er niet echt klachten over. Voorheen nooit last van gehad in elk geval. Zie er ook niks van in de instellingen en het is echt op elk soort post. (Met name bij de dorpsgroep is het vervelend want dat ik veruit de enige reden dat ik nog wat met facebook doe)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Je gebruikt Facebook als normale gebruiker, dus ik zet het even van Serversoftware en clouddiensten door naar CSA: of het een mobiele, web- of Windows 'app' is maakt denk ik niet zoveel uit.

Facebook is, voor mijn gevoel, erg bezig om de feeds op een manier te tonen die ze zelf graag zien. Dus niet "slechts" de voor jou relevante berichten van je eigen contacts. Het zou wel eens een blijvertje kunnen zijn... Maar ik kom er te weinig om zeker te zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Meriete
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 27-02 12:18
Mij is hetzelfde opgevallen en nog veel meer rare zaken. De volgorde waarop ik berichten te zien krijgt, daar is geen peil op te trekken. De allernieuwste berichten zijn vaak verdwenen of ver te zoeken, oude berichten komen bovenaan.
Daarnaast is het vergeven van voorgestelde te volgen pagina's terwijl de pagina's die ik al volg niet in beeld komen tenzij ik er zelf naartoe ga.