vervallen
[ Voor 99% gewijzigd door bmwdennis op 09-10-2025 23:36 ]
[ Voor 99% gewijzigd door bmwdennis op 09-10-2025 23:36 ]
Koudebrug en luchtdicht zijn natuurlijk twee totaal verschillende zaken. Daarnaast heb je verder geen enkel idee van de duurzaamheidsambities van @bmwdennis Wie weet gaat hij renoveren tot passiefhuis.dimi_v schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 23:26:
Ik denk dat je het jezelf niet te moeilijk moet maken. Je huis is waarschijnlijk zo lek als een mandje. Ik denk dat koudebrugonderbreker een beetje te ver gezocht is tenzij je alles al luchtdicht in huis voor elkaar hebt en je daarmee de zwakste schakel van je woning creëert.
Nadeel van alles hier op tweakers lezen is dat je soms door kunt slaan. Vraag me af of een aannemer het zo zou gaan doen.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Uiteraard wordt het huis geïsoleerd, vloerverwarming geplaatst en geprobeerd zo goed mogelijk luchtdicht te maken. In de toekomst zal er ook een warmtepomp worden geplaatst.No Hands schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 06:55:
[...]
Koudebrug en luchtdicht zijn natuurlijk twee totaal verschillende zaken. Daarnaast heb je verder geen enkel idee van de duurzaamheidsambities van @bmwdennis Wie weet gaat hij renoveren tot passiefhuis.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq