Vraag en Aanbod pagina gedeeltelijk niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:44
https://tweakers.net/aanb...N1VEqSExPDc6sSlWyMjQwqAUA

Zoeken naar gereedschap van een bepaald merk op vraag en aanbod in de buurt.
Een deel van de informatie wordt afgedekt door de rechter grijze zijbalk.

Ik zou verwachten dat de volledige pagina wordt vertoond zonder horizontaal scrollen, zoals ook overal elders op Tweakers het geval is.

Links zie ik een heel breed witvlak, meer dan gebruikelijk. Heb al de linker zijbalk (geschiedenis/bladwijzers) in Firefox uitgeschakeld maar geeft geen verbetering.

Windows 10 op PC en Firefox, alles up-to-date.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QAMw0AFZXHJLKQWq4bIMDqlA82M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VgvX8ZYKdhddsUbL5AEJEsoO.png?f=user_large

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Daar heb ik ook last van. Zowel in Firefox als Chrome als in private tab zonder add-ons of custom CSS.

Als je het browser venster smaller maakt en de filters 'verdwijnen' naar boven, dan verspringt de pagina naar correcte opmaak en is het gefixt. Maak je het venster weer breder, dan komen het filtermenu weer links te staan en verspringt de boel met foute schaling/uitlijning.

Er lijkt dus iets mis te gaan met het schalen van de pagina.

[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 30-08-2024 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hm, mogelijks gerelateerd, bij mij is de advertentielijst compleet verdwenen. Vroeger kon ik in landscape aan de knop, nu is ze weg. Enkel een kaart is lastig...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3f9hGTSLziQlgRnmXnuX6FLkudo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5baCu1lNchlhO3TUfRfMKdjV.png?f=fotoalbum_large

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Het is bij mij verholpen. Het witte vlak aan de linker kant is nu een heel stuk smaller en de lijst past volledig op het scherm zonder scrollbalk.

Vandaag is er wel een update van FF geweest. Zit nu op versie 130.0
Daar zou het mee te maken kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:53

DaFeliX

Tnet Devver
Het was even zoeken, maar uiteindelijk gevonden waar 't probleem zat. Ik had al een fix uitgerold, maar die maakte toch nog wat andere dingen stuk.

Ik ga er dus nog even beter induiken voordat ik dit kan oplossen. Wordt vervolgd!

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Dus het was niet de update van FF waardoor mijn probleem verholpen was, maar de fix?

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:53

DaFeliX

Tnet Devver
JukeboxBill schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:09:
Dus het was niet de update van FF waardoor mijn probleem verholpen was, maar de fix?
Dat denkt ik niet, want mijn 'fix' stond maar een paar minuten live, en later dan dat jij postte. Wellicht dat je een venster toevallig een andere breedte had waardoor het probleem niet/wel speelt?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit probleem is nu als het goed is wel helemaal gefixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.