Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken voor ML/AI en gaming. Draaien van lokale GenAI modellen etc. Games die ik speel variëren van moderne Triple- A games tot lichtere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is €2900,- incl. verzending en BTW. PC wordt door werk gefinancierd dus dit is ook de absolute max maar er hoeft ook niet ergens op bespaard te worden om ruim onder de €2900 uit te komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al en een 1440p ultrawide monitor.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een krachtige videokaart en genoeg RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een AMD videokaart waarbij ik vaak crashes heb meegemaakt. Ik zou nu graag voor een Nvidia kaart willen gaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, liefst vrij stil en een 'clean' look (geen RGB).
Ga je overklokken?
Mogelijk in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of dit een goede combinatie van onderdelen zijn of dat ik ergens veranderingen in aan kan brengen om een beter presterend systeem te bouwen. Er is in principe nog €400,- over na het berekenen van bestelkosten. Kan ik bijv. ergens op korten om een RTX 4090 in te passen of zal dit overkill/overbodig zijn? Of is er een andere manier de prestaties te verhogen?
Heel erg bedankt!
Ik wil het systeem gebruiken voor ML/AI en gaming. Draaien van lokale GenAI modellen etc. Games die ik speel variëren van moderne Triple- A games tot lichtere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is €2900,- incl. verzending en BTW. PC wordt door werk gefinancierd dus dit is ook de absolute max maar er hoeft ook niet ergens op bespaard te worden om ruim onder de €2900 uit te komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al en een 1440p ultrawide monitor.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een krachtige videokaart en genoeg RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een AMD videokaart waarbij ik vaak crashes heb meegemaakt. Ik zou nu graag voor een Nvidia kaart willen gaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, liefst vrij stil en een 'clean' look (geen RGB).
Ga je overklokken?
Mogelijk in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of dit een goede combinatie van onderdelen zijn of dat ik ergens veranderingen in aan kan brengen om een beter presterend systeem te bouwen. Er is in principe nog €400,- over na het berekenen van bestelkosten. Kan ik bijv. ergens op korten om een RTX 4090 in te passen of zal dit overkill/overbodig zijn? Of is er een andere manier de prestaties te verhogen?
Heel erg bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 384,99 | € 384,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,19 | € 169,19 |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 4080 SUPER 16GB OC LED TF VERTO | € 1.049,- | € 1.049,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 139,98 | € 139,98 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-64 | € 210,92 | € 210,92 |
1 | Voedingen | DeepCool PX850G | € 99,90 | € 99,90 |
1 | SSD's | Kingston KC3000 4TB | € 255,64 | € 255,64 |
Totaal | € 2.359,52 |
[ Voor 3% gewijzigd door Faraliel op 30-08-2024 13:26 ]