Heb Abit BE6 en een Celeron 550 incl.converter. Wil PIII gaan kopen maar wat moet ik kopen .. een FC-PGA of een SLOT 1. Help
Verwijderd
fcpga is makkelijker aan te komen...die celly zal wel ppga zijn(grote core) dan heb je ook een nieuwe slotket nodig...
Wat performance betreft, het maakt geen ruk uit of je FC-PGA of Slot 1 neemt. En idd, FC-PGA is stukken makkelijker te krijgen.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Celly 550 ?Op dinsdag 11 september 2001 22:53 schreef Neetje het volgende:
Heb Abit BE6 en een Celeron 550 incl.converter. Wil PIII gaan kopen maar wat moet ik kopen .. een FC-PGA of een SLOT 1. Help
Zal wel een 566 zijn.....
Slot-1 is wel het beste, maar kan jouw bord spanningen onder de 1.8 volt aan want alles wat nu aan P-III wordt verkocht zijn Coppermines en draaien op 1.65 volt of lager.
Ik denk eerder dat het een 366@550 is. Dus geen garantie op coppermine support.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
566 heeft al een converter met fc-pga...Op woensdag 12 september 2001 10:37 schreef Sinclair het volgende:
[..]
Celly 550 ?
Zal wel een 566 zijn.....
Slot-1 is wel het beste, maar kan jouw bord spanningen onder de 1.8 volt aan want alles wat nu aan P-III wordt verkocht zijn Coppermines en draaien op 1.65 volt of lager.
Dus is het een 533 of lager.
Bij een 533 die iets overgeklokt is,
kan je een 548 halen. Dus ik denk dat ie een 533 heeft...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Pagina: 1