Dubbel hr++ glas

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lillian1958
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 24-09 16:48
Hallo weet iemand wat dit kan zijn in het glas? het is dubbel glas wat bij ons afgelopen winter is geplaatst en nu zien we die stipjes in het glas.als ik voel dan voel ik niks geen haperingen of zo het lijkt alsof het tussen de 2 lagen zit en dan aan de buitenste glas laag.het is moeilijk uit te leggen,maar nu de zon erop schijnt en ze gezeemd zijn zien we het.het zijn kleine stipjes.schittert een beetje.
Zijn dat beschadigingen in hrt glas,of is dit "normaal"? We hebben voor zover ik het kan zien ontdekt op 2 ramen.
Ik heb er een rondje rond gezet zodat het voor jullie beter te zien is.ik vraag het liever hier eerst,voor ik het bedrijf ga bellen,want misschien zijn dit "toegestane" beschadigingen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3ejfLMoOcuuzPgTwtzH1W3isUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LXdxVSUIC3MHt0SEta1d4iKG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzoocifqpOHT9uvngX7F5tRjJ8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEaSU9XYkTGLzZGTfe3Ut28k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:27

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Slecht te zien op de foto en meestal voel je ze maar dat lijken de vonken van een slijptol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lillian1958
Ik voel helemaal niks,het is gewoon glad,daarom denk ik dat het aan de binnenkant zit.je ziet in het rondje wat ik er rond gezet heb een donker stipje en daar gaat het om.het stipje lijkt op de foto donkerder dan hrt in werkelijkheid is.en als de zon erop staat glinstert het. En er is niet met een slijptol gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:59
@Lillian1958
Ziet eruit als een klein luchtbelletje in het glas.
Bij mijn nieuwe glas zit er ook zo'n kleine imperfectie.

Ik zou het melden bij je glaszetter en verder er niks meer mee doen. Mocht het in de toekomst tot problemen leiden heb je het al gemeld.
Gevoelsmatig is het teveel gedoe om een nieuwe ruit te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lillian1958
Ja dat zei mn man ook net dat het op een soort luchtbelletje lijkt.maar het zou geen kwaad kunnen?
@chrisborst u heeft het zo gelaten bij uw glas?

[ Voor 21% gewijzigd door Lillian1958 op 30-08-2024 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:59
@Lillian1958
Ik denk van niet, maar ik ben geen glasexpert.
Glaszetter is failliet, dus heb het zo gelaten.

Maar neem even contact op met het bedrijf die de ruit heeft geplaatst.
Op de meeste ruiten zit 10 jaar garantie vanuit de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:56

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Lijkt mij gewoon een glasfout, kan altijd gebeuren.

Als het bij ons gebeurt vervangen wij het 9 keer van de 10.

Als het bedrijf het volgens de lettertjes doet ivm de marges moet je er 2 of 3 meter vandaan staan, zie je het dan niet? Word er niets vervangen want valt het onder de marges.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lillian1958
Foto doorgestuurd naar het bedrijf en volgens hun zijn het luchtbelletjes en wordt er niks mee gedaan
Pagina: 1