Hoi, nieuw hier dus excuus als dit op de verkeerde plek staat.
Ik ben mijn badkamer aan het verbouwen, electriek, loodgieter en stucadoor zijn al langs geweest en nu moet alleen de tegelzetter nog aan de slag. De tegels heb ik zelf gekocht.
Het gaat om een badkamer van 15m2 met een vloer van 2.8m2.
Ik heb een prijsopgave gekregen van 1500 euro, dit is inclusief vloer egaliseren, tegelen en materialen.
Het betreft tegels van 60x30 voor vloer en 62,5x32,5 voor wand.
Dit is exclusief kitten en het word na werktijd gedaan
.
Dit lijkt mij erg veel, word ik hier opgelicht of is dit normaal? Ik heb geen verstand van tegelen dus totaal geen kijk op de prijzen, op internet lopen de prijzen uiteen en ik heb toch wel iemand op de korte termijn nodig.
Is dit ook aan de hoge kant of is deze prijs reeël?
Ik ben mijn badkamer aan het verbouwen, electriek, loodgieter en stucadoor zijn al langs geweest en nu moet alleen de tegelzetter nog aan de slag. De tegels heb ik zelf gekocht.
Het gaat om een badkamer van 15m2 met een vloer van 2.8m2.
Ik heb een prijsopgave gekregen van 1500 euro, dit is inclusief vloer egaliseren, tegelen en materialen.
Het betreft tegels van 60x30 voor vloer en 62,5x32,5 voor wand.
Dit is exclusief kitten en het word na werktijd gedaan
Dit lijkt mij erg veel, word ik hier opgelicht of is dit normaal? Ik heb geen verstand van tegelen dus totaal geen kijk op de prijzen, op internet lopen de prijzen uiteen en ik heb toch wel iemand op de korte termijn nodig.
Is dit ook aan de hoge kant of is deze prijs reeël?