Toon posts:

Detonators, werkt niet hier... HELLUP :(

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik dit voor 2e keer post,maar heb het idee dat het zo ff wat sneller gelezen wordt volgens mij (:

Ik heb dus een msi k7t moederbord, en ik heb al een jaar lang dat UT gewoon steeds "bevriest" alleen met de standaard drivers van me msi geforce 2 mx deed ie het wel altijd, alleen die drivers zijn vaag, nu heb ik het volgende probleem:
ik had Xp er opgezet, maar omdat logitech drivers er nog nie zijn heb ik dual boot gedaan met ME (kon duimknop niet instellen) hij deed het gewoon goed, ik probeerde met deze nieuwste detonators, maar ook nu liep ie weer vast, dus ik denk ga ff wat met die 4in1 kloten, en ik deed voor de verandering AGP vxd troep in normal mode ipv turbo mode, nu startte me comp nog wel op, alleen..zag ik het beeld van wat je krijgt als je net je comp aanzet, maar ik hoorde wel mijn mirc laden etc, dus windows startte wel op, ik zag dus dat geheugen check gedoe met allemaal groene strepen erdoor heen, kreeg dit niet meer weg :|, dus ik weer ME er opnieuw opgezet, maar nu start me UT gewoon niet meer op, (in XP wel??? alleen daar is me muis niet goed), ik krijg de volgende error, (als ik een error krijg, soms hangt ie gewoon helemaal bij het opstarten namelijk)
:
Failed to preallocate initial textures, 4x4 : DDERR_OUTOFMEMORY
Comp: Msi k7t, Tb 800, 640 MB SD ram, Msi Geforce 2 mx

iemand? :|

Verwijderd

Sorry dat ik dit voor 2e keer post,maar heb het idee dat het zo ff wat sneller gelezen wordt volgens mij (:
Dit is absoluut GEEN excuus om een 2e topic te openen

Dit topic is gesloten.