Goedeavond! Gezien mijn game laptop aardig begint te verouderen en mijn ambities om te gamen en streamen verder liggen dan wat dat ding aan kan, ben ik opzoek naar een fijne build!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag wil ik kunnen gamen en streamen met mijn pc. Ik speel voornamelijk shooters als call of duty en rainbow six siege, maar wil ook games als hogwarts legacy gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In mijn kring heb ik voldoende mensen die kunnen helpen met het bouwen van mijn pc, dus het zou enkel om de onderdelen gaan. Hiervoor heb ik een maximum budget van €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, ik start compleet van scratch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee! Zoals eerder verteld zal er voornamelijk op gegamed en gestreamd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik geloof het niet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Elke tip is welkom! Ik ben bereid van verschillende sites onderdelen te bestellen om de prijs te drukken, zolang ik maar een goedwerkende pc kan samenstellen. Ik hoef niet het nieuwste of snelste, gewoon een goed pc'tje waar ik een lange tijd mee door kan is al veel waard!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag wil ik kunnen gamen en streamen met mijn pc. Ik speel voornamelijk shooters als call of duty en rainbow six siege, maar wil ook games als hogwarts legacy gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In mijn kring heb ik voldoende mensen die kunnen helpen met het bouwen van mijn pc, dus het zou enkel om de onderdelen gaan. Hiervoor heb ik een maximum budget van €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, ik start compleet van scratch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee! Zoals eerder verteld zal er voornamelijk op gegamed en gestreamd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik geloof het niet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Elke tip is welkom! Ik ben bereid van verschillende sites onderdelen te bestellen om de prijs te drukken, zolang ik maar een goedwerkende pc kan samenstellen. Ik hoef niet het nieuwste of snelste, gewoon een goed pc'tje waar ik een lange tijd mee door kan is al veel waard!