ik had een topic geopend over boeken voor lightwave 7.0 die zijn er dus niet, behalve die ene van amazon.com, maar aangezien ik geen creditcard heb kan ik die niet kopen, ik heb al wat zaken gemaild. En die boeken zijn er niet en komen ook niet. nu heb ik dus gezocht en zie ik een zootje boeken over lightwave 6.0 6.5, mag ik hier een topic over openen???? hierin kan ik dan vragen welk boek het best is voor beginners, mischien wel een nuttige topic???
Heeft absoluut geen zin, echt niet. Heb al tientallen boekentopics langs zien komen binnen W&G varieerend van Flash-Photoshop maar er is steeds maar 1 iemand die weet welk boek um het best ligt en dat ben je zelf. Gewoon lekker een boekhandel inlopen en zelf bekijken welk boek je wat lijkt. Of natuurlijk even iemand met een creditcard lief aankijken zodat hij/zij boekje kan bestellen voor je. Wel betalen natuurlijk. Ik zeg niet dat het topic meteen op slot zal gaan (ligt ook aan de replies) maar het nut is er gewoon niet. Iedereen heeft andere meningen en sommige mensen weten zelfs niet wat een boek is en beginnen over tutorials op internet. 
Kortom, koop wat je het beste ligt en ga daarom ook zelf ff een blik werpen in de boekhandel (die zijn er nog steeds).
Kortom, koop wat je het beste ligt en ga daarom ook zelf ff een blik werpen in de boekhandel (die zijn er nog steeds).
ok,Op dinsdag 11 september 2001 22:46 schreef OzBoz het volgende:
Heeft absoluut geen zin, echt niet. Heb al tientallen boekentopics langs zien komen binnen W&G varieerend van Flash-Photoshop maar er is steeds maar 1 iemand die weet welk boek um het best ligt en dat ben je zelf. Gewoon lekker een boekhandel inlopen en zelf bekijken welk boek je wat lijkt. Of natuurlijk even iemand met een creditcard lief aankijken zodat hij/zij boekje kan bestellen voor je. Wel betalen natuurlijk. Ik zeg niet dat het topic meteen op slot zal gaan (ligt ook aan de replies) maar het nut is er gewoon niet. Iedereen heeft andere meningen en sommige mensen weten zelfs niet wat een boek is en beginnen over tutorials op internet.
maar het enige probleem is dan nog dat er niet echt veel boeken zijn over lightwave, dus dan zal ik naar een grotere plaats moeten dan waar ik woon, en dan kost een boek al net zo duur als het treinkaartje dat ik moet kopen
Das met alle boekentopics zo.. zoveel mensen,zoveel meningen, ook over boeken. Geef gewoon iemand met een creditcard geld en bestel bij Amazon. Meer keuze en voorbeeldje, in de boekhandel zou ik 182,- betalen voor een boek, bij Amazon $42.Op dinsdag 11 september 2001 22:50 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
nooit verder is gegaan, er staan wel topics over lightwave boeken, maar daar staat nix zinnigs in
k,
bedankt voor de moeite
[edit]
dit zuigt,
mn ma vind creditcard internet btalen gevaarlijk
en bij proxis en bol.com kost het boek 132,-
bedankt voor de moeite
[edit]
dit zuigt,
Zeg je ma maar dat ik het bij hun iets van 10x heb gedaan.. zonder probsOp dinsdag 11 september 2001 22:57 schreef Koeschaap het volgende:
k,
bedankt voor de moeite
[edit]
dit zuigt,
ze heb het verschil betaalt tussen amazon.com prijs en bol.com prijs
boek is trouwens moeilijk te vinden op bol.com. als iemand nog een keer searcht: het is dit boek
http://www.nl.bol.com/cec/cstage?eccookie=&ecaction=bolprditmview&PrdId=1001004001328971
http://www.nl.bol.com/cec/cstage?eccookie=&ecaction=bolprditmview&PrdId=1001004001328971
Dat boek moet je niet halen als je nieuw bent in Lightwave , je kunt beter even wachten op Inside Lightwave 3d 7.0 van Dan Ablan (hij heeft ook Inside V6 geschreven maar aangezien er nogal veel veranderd is in v7 kun je beter even wachten tot die uit is). Komt waarschijnlijk met een paar maanden uit en zal in de betere boekhandel gewoon verkrijgbaar zijn, zal wel rond de 150 a 175 piek kostenOp woensdag 12 september 2001 14:50 schreef Koeschaap het volgende:
ze heb het verschil betaalt tussen amazon.com prijs en bol.com prijsboek is trouwens moeilijk te vinden op bol.com. als iemand nog een keer searcht: het is dit boek
check http://www.danablan.com voor details.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Pagina: 1