[GoT] Ode aan Henk CSS buiten werking gesteld?

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Sinds vanmiddag lijkt op het forum de Custom CSS (waaronder de Ode aan Henk CSS) niet langer werkzaam. Het werkt nog wel op de voorpagina. Is dit bewust gedaan, of komt er een update waardoor die CSS weer gaat werken?

[ Voor 6% gewijzigd door ocf81 op 29-08-2024 18:17 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hier werkt het wel op het forum.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Toch maar even de console opengetrokken, en ik zie dat custom CSS een 403 oplevert voor mij. Wellicht is dat de oorzaak. Wel raar dat dit alleen op GoT gebeurt en niet op de voorpagina.

[ Voor 10% gewijzigd door ocf81 op 29-08-2024 17:10 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:03
Op de pagina Ode aan Henk staat een knop 'stuur feedback' waarmee je de maker van de custom CSS feedback kan sturen :)

Team anti-scalp - wauw..

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:03:
Op de pagina Ode aan Henk staat een knop 'stuur feedback' waarmee je de maker van de custom CSS feedback kan sturen :)
Ik krijg een 403 bij het laden, dat lijkt me eerder een zaak van serverconfiguratie o.i.d. Maar van circuit wisselen heeft er helaas geen invloed op. En nee, Tor wordt niet uitgezet.

© ocf81 1981-infinity