Hallo, ik ben een ZZP'er die 2D en 3D tekeningen en video's maakt en ook met Enscape wil gaan renderen zodat ik een bredere doelgroep kan gaan bereiken. Nu ben ik uiteraard hier opzoek naar advies en tips voor het vinden van een goede laptop die geschikt is voor mijn werkzaamheden.
Na nader onderzoek twijfel ik tussen de:
HP Victus 16-s0345nd
HP Omen 16
De victus is iets goedkoper, maar lijkt mij prima voor waar ik de laptop voor nodig heb. Of zouden jullie zeggen dat de Omen echt veel beter is.
Asus TUF Dash F16
Hier lees ik ook veel positieve dingen over en volgens mij prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb alleen nooit met Asus gewerkt en dus geen ervaring mee. Hoor graag jullie meningen of andere adviezen.
Wat ga je met je laptop doen?
SketchUp tekeningen en video's maken, zowel grote en kleine projecten/bestanden. Deze wil ik ook gaan renderen met het programma Enscape, ook wil ik met dit programma video presentaties gaan maken.
Wat is je budget?
Budget is tussen de €1000 en €1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik werk vanuit verschillende flexplekken, dus hij word gedragen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn voorkeur gaat naar een Windows i.p.v. en ik heb zelf een sterke band met HP.
Na nader onderzoek twijfel ik tussen de:
HP Victus 16-s0345nd
HP Omen 16
De victus is iets goedkoper, maar lijkt mij prima voor waar ik de laptop voor nodig heb. Of zouden jullie zeggen dat de Omen echt veel beter is.
Asus TUF Dash F16
Hier lees ik ook veel positieve dingen over en volgens mij prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb alleen nooit met Asus gewerkt en dus geen ervaring mee. Hoor graag jullie meningen of andere adviezen.
Wat ga je met je laptop doen?
SketchUp tekeningen en video's maken, zowel grote en kleine projecten/bestanden. Deze wil ik ook gaan renderen met het programma Enscape, ook wil ik met dit programma video presentaties gaan maken.
Wat is je budget?
Budget is tussen de €1000 en €1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik werk vanuit verschillende flexplekken, dus hij word gedragen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn voorkeur gaat naar een Windows i.p.v. en ik heb zelf een sterke band met HP.
[ Voor 21% gewijzigd door Floow op 29-08-2024 17:03 ]