Ik heb reeds een al dan niet een tijdelijke ban ontvangen, omdat ik een topic gepost had over de ramp in de VS en hoe de hardwareprijzen hierop zullen reageren. Blijkbaar kwam dit topic te vroeg, want men reageerde hier afkeurend op. Het gaat om het topic van Neobazz in Stuffis Generalis. Nu kan ik mij voorstellen dat men dit topic sluit, omdat het alleen maar negatieve reacties met zich meebrengt. Wat ik mij echter niet kan voorstelen dat ik hiervoor een (tijdelijke) ban voor ontvang. Door het posten van feiten met een economische gedachtengang erachter is het toch eigenlijk enigzins belachelijk dat een gebruiker hiervoor gebanned wordt. Het op de vingers tikken van de gebruiker lijkt mij in dit geval een betere optie en bij herhaling van de situatie kan dan alsnog een ban afgegeven worden.
Ik neem trouwens aan dat dit forum uiteindelijk bedoelt is voor computervragen en computerachtergronden. Dan sta ik toch in mijn recht om deze stelling/vraag te plaatsen. OK, dit topic is niet op het juiste tijdstip geplaatst. Maar het is natuurlijk zeker dat de komende weken wel over deze vraag gespeculeerd gaat worden door de populatie. Deze ban geeft aan dat het blijkbaar verboden is dit soort topics te plaatsen. Al dan niet op een te vroeg moment. Maar dan kan men afvragen wat is dan wel het goede moment om te beginnen over de economische gevolgen. De media heeft het er al enigszins over, dus is het dan voor mij als doodgewone burger nog verboden om erover te praten en zo ja, wanneer mag het dan wel?
Ik neem trouwens aan dat dit forum uiteindelijk bedoelt is voor computervragen en computerachtergronden. Dan sta ik toch in mijn recht om deze stelling/vraag te plaatsen. OK, dit topic is niet op het juiste tijdstip geplaatst. Maar het is natuurlijk zeker dat de komende weken wel over deze vraag gespeculeerd gaat worden door de populatie. Deze ban geeft aan dat het blijkbaar verboden is dit soort topics te plaatsen. Al dan niet op een te vroeg moment. Maar dan kan men afvragen wat is dan wel het goede moment om te beginnen over de economische gevolgen. De media heeft het er al enigszins over, dus is het dan voor mij als doodgewone burger nog verboden om erover te praten en zo ja, wanneer mag het dan wel?