Toon posts:

Nog een ban ivm met de USA-ramp.

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds een al dan niet een tijdelijke ban ontvangen, omdat ik een topic gepost had over de ramp in de VS en hoe de hardwareprijzen hierop zullen reageren. Blijkbaar kwam dit topic te vroeg, want men reageerde hier afkeurend op. Het gaat om het topic van Neobazz in Stuffis Generalis. Nu kan ik mij voorstellen dat men dit topic sluit, omdat het alleen maar negatieve reacties met zich meebrengt. Wat ik mij echter niet kan voorstelen dat ik hiervoor een (tijdelijke) ban voor ontvang. Door het posten van feiten met een economische gedachtengang erachter is het toch eigenlijk enigzins belachelijk dat een gebruiker hiervoor gebanned wordt. Het op de vingers tikken van de gebruiker lijkt mij in dit geval een betere optie en bij herhaling van de situatie kan dan alsnog een ban afgegeven worden.

Ik neem trouwens aan dat dit forum uiteindelijk bedoelt is voor computervragen en computerachtergronden. Dan sta ik toch in mijn recht om deze stelling/vraag te plaatsen. OK, dit topic is niet op het juiste tijdstip geplaatst. Maar het is natuurlijk zeker dat de komende weken wel over deze vraag gespeculeerd gaat worden door de populatie. Deze ban geeft aan dat het blijkbaar verboden is dit soort topics te plaatsen. Al dan niet op een te vroeg moment. Maar dan kan men afvragen wat is dan wel het goede moment om te beginnen over de economische gevolgen. De media heeft het er al enigszins over, dus is het dan voor mij als doodgewone burger nog verboden om erover te praten en zo ja, wanneer mag het dan wel?

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
link?

edit: oh dat ken natuurlijk ni et

iemand anders met een link?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

op dit moment is het nog niet de tijd om over dat soort dingen te praten terwijl er waarschijnlijk 10.000-en doden zijn en er op dit moment nog 1000-en vechten om hun leven of dat van vrienden of fammilie..

[edit]
denk dat het hier om gaat: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/226064

Verwijderd

Ben jij Robbie007?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 22:38 schreef HlpDsK het volgende:
Ben jij Robbie007?
Nee, Neobazz

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zoals in het mededelingenforum staat, treden we nu even bijzonder hard op tegen mensen die het nodig vinden om verkeerde opmerkingen te plaatsen.
Daniel geeft duidelijk aan dat elk geval nader bekenen wordt; ga dus geen klones aanmaken svp.
vingen is bij deze dus ook op slot.

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 september 2001 22:39 schreef vingen het volgende:

[..]

Nee, Neobazz
Mijn persoonlijke mening over jouw topic:
youyr sick b*tch*ss psyco m*therf*cker
en ik walg van je :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
En als je zo tegen mij op straat zou beginnen zou ik heel hard weglopen voordat ik je een stomp op je smoel-werk geef.
Denk na 10.000 mensen dood en jij gaat doodleuk over prijzen ouwehoeren.

Jouw pleidooi:
Feitelijk bekeken moet ik je toch wel ergens gelijk geven,maar een zelfrespecterend persoon doet dit niet.
De media is daarintegen gewetenloos, dus moet jij dat dan ook zijn?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 11 september 2001 22:50 schreef KingOfRnR het volgende:
Mijn persoonlijke mening over jouw topic:
youyr sick b*tch*ss psyco m*therf*cker
en ik walg van je :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
En als je zo tegen mij op straat zou beginnen zou ik heel hard weglopen voordat ik je een stomp op je smoel-werk geef.
Denk na 10.000 mensen dood en jij gaat doodleuk over prijzen ouwehoeren.
Haal even diep adem voordat je zelf de fout in gaat met flamen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 september 2001 22:55 schreef Exirion het volgende:

[..]

Haal even diep adem voordat je zelf de fout in gaat met flamen.
Sorry je hebt gelijk maar toen ik het las hielp tot 10 tellen niet meer.
Mijn exuses als ik iemand gekwetst heb

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

deze heeft voorlopig geen nut meer...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.