Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een game PC samenstellen zodat mijn zoon Fortnite kan spelen en ik op Zwift in de winter een ritje kan maken. WIFI is een must omdat ik (nog) niet van plan ben een kabel te trekken naar de ruimte waar de PC komt te staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Naast de onderdelen die ik nog heb liggen moet het budget niet boven de 375 euro komen. Liefst iets minder. Dit is enkel de PC. Monitor, toetsenbord, muis, etc niet mee gerekend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De onderstaande onderdelen heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf had ik de volgende onderdelen uit de BBG en dergelijke samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb verder geen eisen. Wellicht leuk dat de PC in de toekomst upgrade mogelijkheden heeft mocht Zwift zwaarder worden.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat men wil oordelen of dit alles met elkaar werkt of ik niet vergeten ben en of het wellicht goedkoper kan omdat er een te luxe optie tussen zit wat nooit en te nimmer gebruikt gaat worden.
Ik wil graag een game PC samenstellen zodat mijn zoon Fortnite kan spelen en ik op Zwift in de winter een ritje kan maken. WIFI is een must omdat ik (nog) niet van plan ben een kabel te trekken naar de ruimte waar de PC komt te staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Naast de onderdelen die ik nog heb liggen moet het budget niet boven de 375 euro komen. Liefst iets minder. Dit is enkel de PC. Monitor, toetsenbord, muis, etc niet mee gerekend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De onderstaande onderdelen heb ik.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Dark Tempered Glass | € 109,- | € 109,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 48,99 | € 48,99 |
Totaal | € 157,99 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf had ik de volgende onderdelen uit de BBG en dergelijke samengesteld.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i3-12100F Boxed | € 78,41 | € 78,41 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B760M-PLUS WIFI D4 | € 153,99 | € 153,99 |
1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 650W | € 89,90 | € 89,90 |
1 | SSD's | WD Blue SN580 500GB | € 45,71 | € 45,71 |
Totaal | € 368,01 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb verder geen eisen. Wellicht leuk dat de PC in de toekomst upgrade mogelijkheden heeft mocht Zwift zwaarder worden.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat men wil oordelen of dit alles met elkaar werkt of ik niet vergeten ben en of het wellicht goedkoper kan omdat er een te luxe optie tussen zit wat nooit en te nimmer gebruikt gaat worden.