Marktplaats spamt me kapot met 'betaalverzoek is verlopen'

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 22:57
Marktplaats was zojuist even down en dit heeft in een van mijn gesprekken iets flink kapotgemaakt. Letterlijk elke minuut krijg ik een 'je betaalverzoek is verlopen' en zo heb ik dus al heel snel 100 'nieuwe berichten' . Dit is vooral onhandig omdat ik zo niet makkelijk meer kan zien of ik een echt bericht heb of deze spam, maar heeft iemand een oplossing om zoiets uit te schakelen, of hetzelfde probleem?

Ik heb al geprobeerd het gesprek te blokkeren en de koper via een andere weg te contacteren, maar blijkbaar houdt een blokkering van een gesprek niet deze spam tegen. In de tijd dat het me kosten deze post te maken heb ik alweer zo'n 10 van deze berichten erbij gekregen.

Als een bijkomend probleem is de optie kopersbescherming uit te zetten via de 'ophalen' omweg helaas ook weggewerkt. Het was ooit handig, maar ik denk niet dat ik nog via marktplaats betaalverzoek ga werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27
Marktplaats even benaderen en een regel in je email maken met berichten van afzender x verplaatsen naar prullenbak, of vervang "afzender x" voor "met in onderwerp x" als dat beter past?

Als MP het gefixt heeft haal je de regel weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 22:57
KnoxNL schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:41:
Marktplaats even benaderen en een regel in je email maken met berichten van afzender x verplaatsen naar prullenbak, of vervang "afzender x" voor "met in onderwerp x" als dat beter past?

Als MP het gefixt heeft haal je de regel weer weg.
Ik heb marktplaats inderdaad maar even benaderd. Mijn probleem is echter niet zozeer dat het mijn mailbox onderspamt, maar mijn marktplaats inbox. Die heb ik hier standaard in een tab openstaan om nieuwe berichten in de gaten te houden, want ik heb op het moment wegens financien verhuizing flink wat te koop staan.

Het is daarom ook niet het grootste probleem, maar wel strontirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is iets wat je in eerste instantie met Marktplaats op kan/moet lossen. Gezien wij niet de helpdesk van Marktplaats zijn en hier verder weinig discussiewaarde in zit, doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.