De zomer van 2024 is nog niet eens voorbij maar ik ben al aan het nadenken over die van 2025. Graag zouden wij naar zuid Tirol (Italië) gaan. Onze vakantie zou er grofweg zo uit zien:
In twee dagen naar bestemming rijden met de auto
7 nachten in een hotel (half pension)met zwembad (4 sterren)
5/6 activiteiten: via ferata, MTB, wandelen, raften, zipline, rodelen etc
Op de terug weg naar Nederland via Oostenrijk en daar +/- 4 dagen verblijven. Appartement om vanuit daar te leuke dingen te doen.
Dan via legoland zuid Duitsland terug naar Nederland.
Wij zijn met z’n drieën en mijn zoontje is dan 8 (bijna 9) hij is sportief en motorisch vaardig.
Welke plaats/omgeving/ hotel raden jullie aan in zuid Tirol? De activiteiten moeten binnen 1 uur rijden van het hotel zijn.
En wat is leuk in Oostenrijk in de zomer? In de winter ben ik er vaak geweest. Welke plaats is leuk voor ons, vooral mijn zoontje.
Budget voor twee weken staat nog ter discussie. Hotel in zuid Tirol zal prijzig worden maar vriendin wil graag wat luxe deze keer.
In twee dagen naar bestemming rijden met de auto
7 nachten in een hotel (half pension)met zwembad (4 sterren)
5/6 activiteiten: via ferata, MTB, wandelen, raften, zipline, rodelen etc
Op de terug weg naar Nederland via Oostenrijk en daar +/- 4 dagen verblijven. Appartement om vanuit daar te leuke dingen te doen.
Dan via legoland zuid Duitsland terug naar Nederland.
Wij zijn met z’n drieën en mijn zoontje is dan 8 (bijna 9) hij is sportief en motorisch vaardig.
Welke plaats/omgeving/ hotel raden jullie aan in zuid Tirol? De activiteiten moeten binnen 1 uur rijden van het hotel zijn.
En wat is leuk in Oostenrijk in de zomer? In de winter ben ik er vaak geweest. Welke plaats is leuk voor ons, vooral mijn zoontje.
Budget voor twee weken staat nog ter discussie. Hotel in zuid Tirol zal prijzig worden maar vriendin wil graag wat luxe deze keer.