_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
dit hoort in Vliegtuig in WTC - New York, niet hier...Op dinsdag 11 september 2001 22:48 schreef Camel_Men het volgende:
Hier is een link met video's van de ramp !!!!
http://cameel.dpc-de.com/usa.htm
Check die URL !!!
[edit]
oke!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
[DPC]Supercows.nl: Our condolances to the USA
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Het is te zot voor woorden...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
maar ik moet het toch ff doen.
Ik woon dus 150 Km van NYC en heb sinds het eerste nieuws
rond 9:00 plaatselijke tijd aan de buis gekluisterd gezeten om zoveel mogelijk te weten te komen over deze laffe aanslag op onschuldige burgers.
De telefoon heeft die tijd roodgloeiend gestaan.
Vooral famillie en vrienden die even vragen hoe het is en of er nog nieuws was/is.
Helaas moest ik om 14:00 plaatselijk tijd werken en ben pas net binnen om mezelf weer op de hoogte te stellen van het laaste nieuws.
In mijn directe omgeving zijn er een aantal mensen betrokken bij deze vreselijke ramp.
Vrienden die niet weten of hun dochter levend uit de kelder van het WTC is gekomen.
Een collega die niet weet of zijn zus, die 4 blokken van het WTC woont, er heelhuids vanaf is gekomen.
En ga zo maar door.
Er hangt een zwarte sluier over de USA en veel mensen zijn woedend op datgene dat is gebeurt, "schreeuwen" om wraak en het terechtstellen van de daders.
Het is echt waar, Amerikanen zijn heel patriotisch en als er dan zoiets als de ramp van vandaag gebeurt gaat het hele land om in rouwstemming.
Ik mag dat dus aan den lijven ondervinden en hoewel ik een nuchtere Hollander ben raakt het me diep.
Er zijn gewoon geen woorden voor en daar zul je het mee moeten doen, je bent totaal machteloos in deze
Beetje vaag misschien dit verhaal maar er spookt van alles door mijn hoofd en ik zal ff tijd nodig hebben dit ales op me in te laten dringen.
Ik denk dat ik uit naam van veel mensen uit mijn omgeving kan zeggen dat de steun en het medeleven welke WEER uit de DPC-gemeenschap komt wellicht een lichtpuntje is voor de betrokkenen in deze donkere dagen.
Ik post niet veel in de andere fora dus vandaar mijn keuze dit in het DPC-forum te posten.
Ik zal wel nog een poging wagen alle andere posten en draadjes omtrend deze ramp te lezen.
Dank U.
Robbert
Natuurlijk done
Bobdebeer en alle andere wensen we sterkte!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
#marijse sympathy lies with the USA
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Sterkte voor iedereen..
(Helaas kan je je naam niet veranderen bij eccp)
Kunnen we dan niet tijdelijk de algemene naam van DPC aanpassen? Dan valt het ook goed op!Op woensdag 12 september 2001 16:59 schreef DukeBox het volgende:
Het is inderdaad een trieste werkelijkheid, pas nu eindelijk begint het tot mij door te dringen dat het geen film of nare droom is. Zoals velen heb ik ook vrienden/kennissen waarvan ik nog niets gehoord heb sinds gisteren. Ik kan alleen maar het beste hopen.
Sterkte voor iedereen..
(Helaas kan je je naam niet veranderen bij eccp)
Dat kan alleen de Team Founder. Ik heb geen idee wie de G@H-Team Founder is. Of is dat ook Wildhagen?Op woensdag 12 september 2001 18:47 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet tijdelijk de algemene naam van DPC aanpassen? Dan valt het ook goed op!
Ik bedoelde voor Eccp-109 ... dat is ff mailtje sturen naar Chris ... wil ik best ff doen hoorOp woensdag 12 september 2001 22:08 schreef Crack het volgende:
[..]
Dat kan alleen de Team Founder. Ik heb geen idee wie de G@H-Team Founder is. Of is dat ook Wildhagen?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
DAs toch werk voor Femme of niet?Op donderdag 13 september 2001 12:21 schreef ColdFusion het volgende:
Hoe meer mensen dr aan meedoen, hoe beter. En natuurlijk als DPC haar teamnaam zelf aanpast is het nog beter, want dat valt nog beter op.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
of denk ik nu te simpel?
anders hebben de ops hiero toch wel contact met hun "baas?"
(P.s. no subteam-reclame intended!!)