Toon posts:

Outlook..newsgroups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een nieuwe pc gekregen maar, ikmis de neiuwsgroups in oullok. Ik heb me net rot gezocht naar informatie maar weet niet nog steeds net hoe ik die Nieuwsserver (NNTP) moet instellen ( bij mijn vorige pc had een vriend dat voor me gedaan)

Kan iemand mij misschien helpen en uitleggen hoe ik dit moet doen?

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
in outlook zit geen news..
wel in outlook express

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 22:12 schreef eXhale het volgende:
in outlook zit geen news..
wel in outlook express
Lekker adrem, maar goed, ik heb nu nog steeds geen oplossing :(

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
jawel, voor newsgroups, outlook express gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 22:17 schreef eXhale het volgende:
jawel, voor newsgroups, outlook express gebruiken
/me gaat op d'r knieen en smeekt eXhale om het uit te leggen

Oké, ik zit nu in Outlook express

*zie "een nieuwsgroepacount instellen "

*klik daarop...

Er komt een nieuw schermpje, daarin vul ik mijn naam in; volgende scherm, mijn emailadres...MAAR DAARNA komt er een scherm waar ik helemaal nix mee kan. ;( .Help. ;( .

Verwijderd

Topicstarter
Pff, vraag me af waarom ik dacht dat échte Tweakers wel een antwoord zouden weten ;(

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 22:44 schreef Anisa het volgende:

Er komt een nieuw schermpje, daarin vul ik mijn naam in; volgende scherm, mijn emailadres...MAAR DAARNA komt er een scherm waar ik helemaal nix mee kan. ;( .Help. ;( .
Gelukkig kennen alle tweakers het "scherm waar je nix mee kan" Toe, doe nog eens een poging.

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
je moet waarschijnlijk alleen nog maar de newsserver instellen? Meestal is dat gewoon news.jouwprovider.nl

edit:
typo

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 23:17 schreef AlvaK het volgende:
je moet waarschijnlijk alleen nog maar de newsserver instellen? Meestal is dat gewoon news.jouwprovider.nl

edit:
typo
JA!!

Zover was ik idd ook allang, alleen welke news. provider.nl ik ook invul, "hij kan de server niet vinden".

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:26

Wokschotel

Op 6 wielen

Gebruik Xnews, dat is een echte newsreader. Outlook zuigt voor newsgroups.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49

Opa

Nu Multifocaal!

Ik heb het donkerbruin vermoeden dat jouw provider enigszins overbelast is door de WTC ramp en dat daardoor de newsserver ff uit de lucht is en de processorpower naar de webserver gevoerd ofzow...

Probeer het morgen opnieuw, maar regel eerst een goede newsreader, want Lookout Expres is niet echt de beste in zijn soort.

FF http://www.forteinc.com --> Free Agent downloaden. Je kan het ook van tucows.wau.nl => Email -> Newsreaders downloaden.

Daarmee kan je intuïtiever de server instellen.

Of heb je misschien een Firewall, ingesteld door diezelfde vriend? Dan moet je Poort 119 (nntp), 110 (pop3) en 25 (smtp) vrijgeven voor je Newsprogramma.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1