Dag Tweakers!
Ik ben bezig met een nieuwe uitdaging voor mezelf. Na een recente verhuizing wil ik mijn woonkamer inrichten om daar optimaal te kunnen gamen.
Waarom?
- Singleplayer games zoals Hogwarts Legacy en God of War zijn geweldig om te spelen op een 77 inch scherm, terwijl ik comfortabel op de bank zit.
Wat wil ik?
- Ik wil op de bank kunnen gamen in 4K met een framerate van rond de 80-100 FPS.
Mijn plan:
Ik ben van plan om twee gaten in de muren te maken:
1. Tussen slaapkamer 1 en slaapkamer 2 (gipswand).
2. Tussen slaapkamer 2 en de woonkamer (betonnen muur).
Door deze gaten wil ik drie kabels trekken:
- Een internetkabel (zodat de tv bekabeld is).
- Een 20 meter lange HDMI-kabel (ondersteunt 4K @ 120Hz).
- Een USB-kabel die eindigt in slaapkamer 2.
De reden dat de USB-kabel stopt in slaapkamer 2 is omdat ik daar een USB-ontvanger wil plaatsen voor bijvoorbeeld een Xbox- en PS5-controller. Op deze manier kan ik zowel in slaapkamer 1 als in de woonkamer gamen zonder signaalverlies.
Wat wil ik van jullie?
Advies! Ik heb een mooi plan in mijn hoofd, maar ik ben benieuwd of dit in de praktijk ook goed zal werken. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?
Kan er wel genoeg stroom door de USB kabel heen komen om een xbox controler contvanger aan te kunnen?
Extra informatie:
Mijn main PC staat in slaapkamer 1. mijn tv is in de woonkamer
Ik ben bezig met een nieuwe uitdaging voor mezelf. Na een recente verhuizing wil ik mijn woonkamer inrichten om daar optimaal te kunnen gamen.
Waarom?
- Singleplayer games zoals Hogwarts Legacy en God of War zijn geweldig om te spelen op een 77 inch scherm, terwijl ik comfortabel op de bank zit.
Wat wil ik?
- Ik wil op de bank kunnen gamen in 4K met een framerate van rond de 80-100 FPS.
Mijn plan:
Ik ben van plan om twee gaten in de muren te maken:
1. Tussen slaapkamer 1 en slaapkamer 2 (gipswand).
2. Tussen slaapkamer 2 en de woonkamer (betonnen muur).
Door deze gaten wil ik drie kabels trekken:
- Een internetkabel (zodat de tv bekabeld is).
- Een 20 meter lange HDMI-kabel (ondersteunt 4K @ 120Hz).
- Een USB-kabel die eindigt in slaapkamer 2.
De reden dat de USB-kabel stopt in slaapkamer 2 is omdat ik daar een USB-ontvanger wil plaatsen voor bijvoorbeeld een Xbox- en PS5-controller. Op deze manier kan ik zowel in slaapkamer 1 als in de woonkamer gamen zonder signaalverlies.
Wat wil ik van jullie?
Advies! Ik heb een mooi plan in mijn hoofd, maar ik ben benieuwd of dit in de praktijk ook goed zal werken. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?
Kan er wel genoeg stroom door de USB kabel heen komen om een xbox controler contvanger aan te kunnen?
Extra informatie:
Mijn main PC staat in slaapkamer 1. mijn tv is in de woonkamer
/f/image/VwoK1cctlGJmKSXHvg4PTDqA.png?f=fotoalbum_large)