Hallo allemaal,
Ik heb recent een Quooker PRO3 boiler gekocht via Marktplaats en ben bezig geweest met het aansluiten op mijn Fusion kraan. De meeste aansluitingen gingen goed, maar ik loop tegen een probleem aan met één specifieke aansluiting tussen de boiler en de Quookerverdeler (zie bijgevoegde foto).
De aansluitslang met buitendraad lijkt niet te passen. Ik ben naar Gamma gegaan met de Quookerverdeler, maar de buitendraad past niet op een 1/2” of 3/8” binnendraad. Hij is net te groot voor 3/8” en net te klein voor 1/2”. Nu weet ik niet welke maat dit precies is en hoe ik dit kan aansluiten.
Heeft iemand ervaring met dit probleem of weet iemand welke maat ik hier zou moeten gebruiken? Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
:strip_exif()/f/image/2P3V63oqwrvbLUnNkCJrOt0I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/clMisDHqgm2u0e1xeA9k0JHK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G53OVD097euDNygD0SBvjC4O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xAa3gkYkpnGeO3svTtg6pick.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb recent een Quooker PRO3 boiler gekocht via Marktplaats en ben bezig geweest met het aansluiten op mijn Fusion kraan. De meeste aansluitingen gingen goed, maar ik loop tegen een probleem aan met één specifieke aansluiting tussen de boiler en de Quookerverdeler (zie bijgevoegde foto).
De aansluitslang met buitendraad lijkt niet te passen. Ik ben naar Gamma gegaan met de Quookerverdeler, maar de buitendraad past niet op een 1/2” of 3/8” binnendraad. Hij is net te groot voor 3/8” en net te klein voor 1/2”. Nu weet ik niet welke maat dit precies is en hoe ik dit kan aansluiten.
Heeft iemand ervaring met dit probleem of weet iemand welke maat ik hier zou moeten gebruiken? Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
:strip_exif()/f/image/2P3V63oqwrvbLUnNkCJrOt0I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/clMisDHqgm2u0e1xeA9k0JHK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G53OVD097euDNygD0SBvjC4O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xAa3gkYkpnGeO3svTtg6pick.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Wd7AheERG8gnLUlHyEb4Ol4E.jpg?f=fotoalbum_large)