Wie wacht er ook op Commanche 4 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Damn, dat ziet er supergelikt uit. Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb :

www.novalogic.com

Opwaaiend stof,
kogels die het water doen opspatten.

Ziet er veel beter uit in vergelijking met 3, en die was al fantastisch.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Jajaja, tell me about it.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Yo je wil niet weten hoe vaak ik c3 heb gespeeld :) .
Dit wordt idd een toppertje in wording en is 1 van de weinige spellen waar ik echt naar uitkijk!

Steam

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

<off topic>
Zeg Jean Luc, ik vind wel dat je nu ongeveer je sig mag veranderen nu echt kabel eraan komt.
</off topic>

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Captain Pervert
Ik ga maar eens een joystickje kopen.

Ik denk dat ik ga voor die Thrustmaster stick + throttle.

Helaas is die oude F16 stick+throttle niet meer verkrijgbaar :'( Tazzman heeft hem nog wel, de aso. Maar ja, te laat is te laat. Wel vreemd dat er nu geen realistische st/thr. combo op de markt is, die EN veel knopjes heeft EN er normaal uitziet (realistisch en niet spacy).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ja C4 wordt cool :D

ik moet alleen wel ff wachten tot ik de Cougar kan kopen, die uitgesteld is tot decembre ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Captain Pervert
Cougar :?

Dat is toch niet die joystick van 600 piek ofzo die hier ooit langskwam in een joysticktopic?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 12 september 2001 12:50 schreef Captain Pervert het volgende:
Cougar :?

Dat is toch niet die joystick van 600 piek ofzo die hier ooit langskwam in een joysticktopic?
ja dat is die

ik moet die kopen omdat ik mijn F22+TQS set al verkocht had omdat ik er vanuit ging dat de cougar als geplanned zou uitkomen, maar nu zit ik zonder, naja kan ik iig weer doorsparen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Commanche 4: tuurlijk wacht ik daarop!

Is alweer heel wat jaartjes geleden dat ik voor het eerst commanche kon spelen. Met nightvision enzo was echt lachen! *D

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 11 september 2001 23:46 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik ga maar eens een joystickje kopen.

Helaas is die oude F16 stick+throttle niet meer verkrijgbaar :'( Tazzman heeft hem nog wel, de aso. Maar ja, te laat is te laat. Wel vreemd dat er nu geen realistische st/thr. combo op de markt is, die EN veel knopjes heeft EN er normaal uitziet (realistisch en niet spacy).
Je mag hem kopen hoor... is maar 600 piek... :) Kan ik tenminste die Cougar kopen :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• TweakV
  • Laatst online: 25-03-2025
Net ff de eerste demo geprobeerd, maar die loopt bij mij in de startup-screens al onherstelbaar vast! :(

Hiero een link naar de demo (dat mag toch wel? plz correct me if i'm wrong...:)).

Verwijderd

kan je, in tegenstelling tot C3, dit spel wel normaal over internet/een LAN doen?
Pagina: 1