Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan70661
  • Registratie: September 2015
  • Niet online
Mijn vraag
...
Op mijn samsung telefoon heb ik de apss van abn, rabo en digi id staan, als ik bv. Een betaling wil doen via ideal of inloggen bij bv. Zilveren Kruis gaat dit prima en opent hij netjes de bijbehorende app,

Op mijn tablet lukt dit niet en gaat hij bij ideal betalingen naar de site van de bank ipv naar de app. Zelfde bij digi id, niet naar de app maar de site van digi id ipv de app.

Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik moet doen om dit op te lossen ?
Tablet is een samsung tab s9 fe+

[ Voor 3% gewijzigd door Jan70661 op 27-08-2024 20:46 ]

Beste antwoord (via Jan70661 op 27-08-2024 22:01)

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik zie zojuist ook een algemene instelling die ermee te maken kan hebben:
Instellingen (van tablet) - apps - Standaard-apps kiezen - Links openen - Koppelingen in app openen aanzetten.

@PeepPeepPeep ik neem aan dat de TS de apps geïnstalleerd heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Gismo1979 op 27-08-2024 21:20 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Gebruik je toevallig de Samsung Internet Browser op je tablet?
Zo ja, heb je onder instellingen - Nuttige functies - App-koppelingen openen in browser aanstaan (instellingen van de browser en niet van de tablet)?
Als je deze uitzet opent hij de linkjes weer in de betreffende applicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan70661
  • Niet online
Thanks maar ik heb niet de samsung browser maar Chrome.
Gr.Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:41

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

Om een app te openen moet de app ook geïnstalleerd staan.

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Instellingen (van tablet) - apps - Standaard-apps kiezen - Links openen - Koppelingen in app openen aanzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Gismo1979 op 27-08-2024 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan70661
  • Niet online
Gismo1979 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:19:

Staat aan, maar helaas geen succes, ga morgen de instellingen van de tablet en mijn telefoon maar eens vergelijken.
Bedankt voor de tips, ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:14
Bij DigiD kom ik altijd eerst op de website uit, en kies daar "Met de DigiD app". Wel is het zo dat de optie "Op dit apparaat" alleen verschijnt op de mobiele site, en Chrome laadt op tablets vaak de desktop-versie, maar dat kun je aanpassen in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan70661
  • Niet online
hcQd schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:52:
Bij DigiD kom ik altijd eerst op de website uit, en kies daar "Met de DigiD app". Wel is het zo dat de optie "Op dit apparaat" alleen verschijnt op de mobiele site, en Chrome laadt op tablets vaak de desktop-versie, maar dat kun je aanpassen in het menu.
Klopt, maar dat openen met de app zie ik niet meer, vraag gelijk, wilt u een koppel code, net zoals bij de bank, stond altijd wilt u deze betaling doen met de app ?. Dat zie nu ook niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Jan70661 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:49:
[...]

Staat aan, maar helaas geen succes, ga morgen de instellingen van de tablet en mijn telefoon maar eens vergelijken.
Bedankt voor de tips, ;)
Onder Chrome heb je ook een instellingen openen in de app zie ik (ik ben ook overal aan het zoeken):
Onder instellingen (Chrome) - Andere instellingen - Webpagina's openen in de app (knopje aan)

Ik zoek wel niet op een tablet, maar op een S24U. Dus het kan op de tablet net iets anders zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Gismo1979 op 27-08-2024 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan70661
  • Niet online
Gismo1979 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:06:
[...]

Onder Chrome heb je ook een instellingen openen in de app zie ik (ik ben ook overal aan het zoeken):
Onder instellingen (Chrome) - Andere instellingen - Webpagina's openen in de app (knopje aan)

Ik zoek wel niet op een tablet, maar op een S24U. Dus het kan op de tablet net iets anders zijn.
Die optie zie ik niet, wel op telefoon, :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
|:( ik keek niet onder Chrome, maar de Google App. Onder Chrome vind ik ook geen instelling hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan70661
  • Niet online
Gismo1979 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:35:
|:( ik keek niet onder Chrome, maar de Google App. Onder Chrome vind ik ook geen instelling hiervoor.
Gevonden, maar stond aan :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan70661
  • Niet online
Lijkt nu te werken, vraag me niet hoe het gegaan is, allemaal bedankt voor jullie hulp.😃
Pagina: 1