Ik heb zojuist mijn nieuwe systeempje in elkaar gezet: Epox EP-8K7A+ en een Athlon 1.4ghz in een 300wat Aopen kasy. Holee.. niet dus
.
Na alle jumper settings een x aantal keer te hebben door gelopen en op default gezet krijg ik geen beeld
. Ik heb een werkend TNT2(AGP) en een oude werkende Mystique(PCI) gebruikt op een werkende monitor, maar: geen beeld.
Alle IDE apparaten los getrokken, alle kaarten eruit, geheugen eruit: geen beeld.
Mobo geeft op leds "FF" aan, wat zou moeten betekenen dat BIOS goed is doorlopen. Daarnaast brand LED1 wat ook een goed teken zou moeten zijn, als ik de niet zo duidelijke manual mag geloven. Ook hoor in een mem-test, maar: geen beeld.
What to -f*cking- do?
/ps
begrijp natuurlijk dat er ergere dingen op de wereld zijn
Na alle jumper settings een x aantal keer te hebben door gelopen en op default gezet krijg ik geen beeld
Alle IDE apparaten los getrokken, alle kaarten eruit, geheugen eruit: geen beeld.
Mobo geeft op leds "FF" aan, wat zou moeten betekenen dat BIOS goed is doorlopen. Daarnaast brand LED1 wat ook een goed teken zou moeten zijn, als ik de niet zo duidelijke manual mag geloven. Ook hoor in een mem-test, maar: geen beeld.
What to -f*cking- do?
/ps
begrijp natuurlijk dat er ergere dingen op de wereld zijn