Nieuw sinds een tijdje is de tijdlimiet om post aan te passen.
Helaas loop ik nu tegen een beperking aan:
Ik heb wat reisverslagjes gemaakt in mobiliteit, nu blijkt na een jaar dat van het meest recente beslag de linkjes naar de foto's niet meer functioneel zijn.
Bommes in "Blaf heet!! Frankrijk augustus 2023 ver- en onverhard"
Nu wil ik dit graag weer herstellen (krijg nog regelmatig berichtjes van mensen dat de foto's stuque zijn).
Maar behalve de topicstart lukt dat aanpassen dus niet meer
Is daar een weg om heen?
Heb de foto's net allemaal al op mijn eigen webspace gezet, links veranderen nu dus niet meer maar ja dan moet ik ze dus wel in de post aan kunnen passen om de foto's weer zichtbaar te maken.
Hulp is welkom..
Helaas loop ik nu tegen een beperking aan:
Ik heb wat reisverslagjes gemaakt in mobiliteit, nu blijkt na een jaar dat van het meest recente beslag de linkjes naar de foto's niet meer functioneel zijn.
Bommes in "Blaf heet!! Frankrijk augustus 2023 ver- en onverhard"
Nu wil ik dit graag weer herstellen (krijg nog regelmatig berichtjes van mensen dat de foto's stuque zijn).
Maar behalve de topicstart lukt dat aanpassen dus niet meer
Is daar een weg om heen?
Heb de foto's net allemaal al op mijn eigen webspace gezet, links veranderen nu dus niet meer maar ja dan moet ik ze dus wel in de post aan kunnen passen om de foto's weer zichtbaar te maken.
Hulp is welkom..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.