Tijdslimiet post wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Nieuw sinds een tijdje is de tijdlimiet om post aan te passen.
Helaas loop ik nu tegen een beperking aan:
Ik heb wat reisverslagjes gemaakt in mobiliteit, nu blijkt na een jaar dat van het meest recente beslag de linkjes naar de foto's niet meer functioneel zijn.
Bommes in "Blaf heet!! Frankrijk augustus 2023 ver- en onverhard"
Nu wil ik dit graag weer herstellen (krijg nog regelmatig berichtjes van mensen dat de foto's stuque zijn).
Maar behalve de topicstart lukt dat aanpassen dus niet meer :'(

Is daar een weg om heen?
Heb de foto's net allemaal al op mijn eigen webspace gezet, links veranderen nu dus niet meer maar ja dan moet ik ze dus wel in de post aan kunnen passen om de foto's weer zichtbaar te maken.
Hulp is welkom.. :+

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je .plan: Forumposts wijzigen krijgt tijdslimiet gezien en gelezen? ;)
Ik ben actief in een topic waar het belangrijk is om posts te kunnen blijven updaten. Hoe moet ik dit nu doen?
We begrijpen dat er plekken zijn zoals 'Gas de deur uit' en 'Aanbiedingen en kortingscodes' waarbij het nodig is om bestaande berichten aan te passen om alles actueel te houden. Hiervoor kun je op een eenvoudige manier een unlock aanvragen. Maak een topicreport op je eigen post aan en geef aan dat je graag een editunlock wil. Een moderator zal dan na overweging je post permanent voor je unlocken.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Nee want dan had ik mijn vraag hier niet gesteld natuurlijk.. :o
Als forum gebruiker zie ik alleen maar de melding staan dat je nog 2 dagen mag wijzigen.
Ik lees geen frontpage, of andere zaken op Tweakers, dus dit plan (uit jouw linkje) is mij volledig voorbij gegaan.

Thanks ik ga een unlock aanvragen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bommes op 27-08-2024 11:49 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Tik ik @Notna en @We Are Borg nog even aan en kan dit topic wel op slot ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.