[Multi] inZOI

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 15:37

Linksquest

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/rAtIu6WTYLYFWlAZJhdhqWhA.png

Ontwikkelaar: Krafton
Uitgever: Krafton
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 5
Release-datum: 28-03-2025 (Early Acces) | TBA

inZOI is een levenssimulatiespel waarin spelers in de huid kruipen van makers, de wereld vormgeven zoals ze die voor zich zien en getuige zijn van de verschillende verhalen die zich ontvouwen.
Met deze meeslepende ervaring willen we spelers inspireren om het leven te waarderen als het diepgaande geschenk dat het is: een reis die bij elke bocht vol betekenis zit.

Over het spel

Ontdek verschillende levens, tot leven gebracht met realistische graphics!
inZOI biedt een volledig functionele community-simulatie-ervaring waarin personages, bekend als Zois, hun leven leiden met hun eigen vrije wil. Zois voeren acties uit en bouwen relaties op op basis van hun persoonlijkheden en levenservaringen, wat leidt tot onverwachte ontwikkelingen zoals geruchten, trends en ziektes.

Neem de controle over steden die zijn geïnspireerd op echte locaties en vorm ze om tot de perfecte achtergrond voor je eigen verhalen door factoren zoals het weer, eigendommen en straten aan te passen. Dit alles komt tot leven met verbluffende, realistische graphics die worden aangestuurd door Unreal Engine 5.

Breng je fantasie tot leven met eindeloze aanpassingsmogelijkheden!
inZOI biedt geavanceerde aanpassingshulpmiddelen waarmee makers hun personages naar eigen inzicht kunnen vormgeven en hun fantasie tot werkelijkheid kunnen brengen. Kies uit meer dan 250 aanpassingsopties om je eigen unieke Zoi te creëren. Je kunt alles aanpassen, van haar, huid en lichaam tot outfits, accessoires, nagelkunst en meer.

Afbeeldingslocatie: https://shared.fastly.steamstatic.com/store_item_assets/steam/apps/2456740/extras/4._%EB%8B%A4%EC%96%91%ED%95%9C_%EC%BB%A4%EC%8A%A4%ED%84%B0%EB%A7%88%EC%9D%B4%EC%A7%95_2_616_10f.gif?t=1743141318

Mix en match architecturale elementen zoals muren, daken, trappen, hekken, platforms en poorten om unieke gebouwen te creëren. Versier ruimtes met verschillende objecten en pas uw meubels aan om elk detail uw eigen te maken. Breng je personages tot leven met de gezichts- en bewegingsregistratiemogelijkheden van inZOI en maak verbluffende video's die zich afspelen in de wereld van jouw keuze.

Afbeeldingslocatie: https://shared.fastly.steamstatic.com/store_item_assets/steam/apps/2456740/extras/5._%EA%B1%B4%EC%B6%95_2__616-10f.gif?t=1743141318

Ervaar de vreugde van ongebreidelde creativiteit!
inZOI maakt gebruik van generatieve AI-technologie op het apparaat om makers extra aanpassingsopties te bieden voor een intuïtieve creatieve ervaring.

Voer tekstprompts in om aangepaste patronen en afbeeldingen te genereren om outfits, rekwisieten en meubels naar wens aan te passen. Transformeer 2D-afbeeldingen in in-game 3D-objecten of maak karakterbewegingen door uw videobestanden te uploaden. Breng je verbeelding tot leven met deze krachtige tools! Met onbeperkte creatieve vrijheid zijn de mogelijkheden eindeloos!

Deel je creaties en maak contact met andere makers!
Deel eenvoudig je creaties en communiceer met andere makers via Canvas, ons in-game deelplatform. Laat je personages, huizen en verhalen zien of vind inspiratie bij andere makers en sluit je aan bij makers over de hele wereld op Canvas voor een meer verbonden inZOI-ervaring!

Systeemeisen

Minimaal:
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: Intel i5 10400, AMD Ryzen 3600
  • Memory: 12 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA RTX 2060 (8G VRAM), AMD Radeon RX 5600 XT
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 60 GB available space
Aanbevolen:
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: Intel i7 12700, AMD Ryzen 5800
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA RTX 3070 (8G VRAM), AMD Radeon RX 6800 XT
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 75 GB available space
Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsUgmRKCZcHuB0py9blMyqYS8XA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/L0pSqJo6HoG9snXwPgQYHlIM.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2XmzvmYa8oPTBrD649ZZFqxox4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U5QBffHyWDAcv6AeDrKY29DW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3aByBGslqCqSsvMbauN_tqPTo6I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xn2RovMhGxBL4LbJJaZ5YkQD.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8tp1NfiNks0672yXGxgy20pNEM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CHiVSsb3hyOu09L61l8RBBxO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DA5XQbiVhFet_mOfXM9iIggmCM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kVKtgQi43PRjzt7KpDGN4W2o.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSLLG1dClZBw3DOabFdMrK_hTDA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ca4GIpthZSfeDORaBy0tKoqw.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vR5dXbiK13ivbzWPYaDm9VZltGc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAVkMcaC4a5WpmzqaBj1sTGD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3C1AMaP0Vsf_487kKaf1l6kLJmk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ekhic9tJGCf456vXqHCfHDa1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2r7Nf0kG6_1V7_VCJ0OkLY5hX4w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qwenfBYL23CXcx0i4yx7MwBK.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM.

^ Naar boven ^

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 03-04-2025 11:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
deze week komt hij als early access beschikbaar op steam. Niet echt trending hier? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SuperCrisz schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:07:
deze week komt hij als early access beschikbaar op steam. Niet echt trending hier? :)
Zeker wel! Ziet er echt goed uit als je de video's op de socials bekijkt. Voor een EA game al best veel content ook.

Ben benieuwd 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
London schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Zeker wel! Ziet er echt goed uit als je de video's op de socials bekijkt. Voor een EA game al best veel content ook.

Ben benieuwd 8)
vind ik ook, maar wordt totaal niet over gesproken hier op het forum, wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik deze game deels uit het oog verloren was :P Mede ook door games die voor mij momenteel de aandacht hebben. :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:17
Mijn eerst gemaakte personage. Nog niet volledig klaar voor upload, wil nog wat dingetjes veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXAPorfss_2KnT0JBhlbDPotXfg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dDDfCdzrbccFB4CxZecVKGxd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yo6P97niZ60_4CNkktE8lzdD_Ek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbzaiIMtevYdAkoKLlZ47cS5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 24-03-2025 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02:47
Hm, lijkt inderdaad nog niet echt warm te lopen voor de game op het forum hier. Ik kan iig bijna niet meer wachten tot de game uitkomt. Ik heb onderhand al 35 uur in de demo zitten, lekker klooien met de character creator en build modus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Miyazono schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 17:46:
Hm, lijkt inderdaad nog niet echt warm te lopen voor de game op het forum hier. Ik kan iig bijna niet meer wachten tot de game uitkomt. Ik heb onderhand al 35 uur in de demo zitten, lekker klooien met de character creator en build modus ;)
Wacht even ik dacht dat je alleen je character kon maken en nog niets kon bouwen ?
Morgen is de release en heb er best wel zin in.
Ben wel benieuwd hoe soepel het allemaal gaat zijn.
Gameplay beelden van 2 maanden terug lieten toch nog veel problemen zien.
Vooral met spiegels die heel raar glitchen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Miyazono schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 17:46:
Ik kijk best uit naar de game, maar ben nog wel in een afwachtende modus! Meer in de zin van hoe goed de game gaat lopen (CPU eisen zijn behoorlijk hoog), GPU wellicht redelijk "normaal". En de game komt natuurlijk in Early Access uit, dus dat betekent nog ruimte voor verbetering/vernieuwing. Het is dan even de vraag hoeveel content we krijgen in de EA fase. Als het al in de buurt komt van The Sims 4, dan ben ik al blij en wil ik zeker de game gaan proberen :)

Verder geven de trailers behoorlijk gave features, dus ben erg benieuwd. Ik hoorde volgens mij wel dat de mogelijkheden van de characters minder zijn dan in The Sims 4 (meerdere acties achter elkaar uitvoeren), etc. Dit kan ook het design zijn, maar ben wel gewoon even benieuwd :)

Maar ben wel vrij zeker dat ik alsnog morgen de game ga kopen :P 40 euro (toch?) voor een game is een mooie prijs.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor dit geld is het echt een koopje. Een early access game die al zoveel features biedt is echt dikke prima. Bij the sims kan je voor die features eerst meerdere expansions aanschaffen :p

Wel benieuwd naar de performance inderdaad.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had de game in mijn wishlist staan, maar vreemd genoeg gaf Steam nooit update dat er een demo beschikbaar was, enkel dat de release nog ~12 uur zou duren (dus gok middennacht?). Vorig jaar op gamescom was voor deze game een gigantische rij, mede omdat Live by you gecanceld was, heel veel trokken meteen de Sims vergelijking, maar hoe ik het daar allemaal hoorde/zag, was het veel meer een echte simulator (met AI input etc), een tamagochi ipv pokemons zegmaar.

Zulke EA games trekken mij wel, maar zie diverse reviews die niet bepaald enthousiast zijn, dus ik weet niet of deze game veel tractie zal krijgen in populariteit, mij maken reviews niet uit, als ik de game leuk vind, is meer dan genoeg voor mij :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Diigii schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:12:
[...]

Ik kijk best uit naar de game, maar ben nog wel in een afwachtende modus! Meer in de zin van hoe goed de game gaat lopen (CPU eisen zijn behoorlijk hoog), GPU wellicht redelijk "normaal". En de game komt natuurlijk in Early Access uit, dus dat betekent nog ruimte voor verbetering/vernieuwing. Het is dan even de vraag hoeveel content we krijgen in de EA fase. Als het al in de buurt komt van The Sims 4, dan ben ik al blij en wil ik zeker de game gaan proberen :)

Verder geven de trailers behoorlijk gave features, dus ben erg benieuwd. Ik hoorde volgens mij wel dat de mogelijkheden van de characters minder zijn dan in The Sims 4 (meerdere acties achter elkaar uitvoeren), etc. Dit kan ook het design zijn, maar ben wel gewoon even benieuwd :)

Maar ben wel vrij zeker dat ik alsnog morgen de game ga kopen :P 40 euro (toch?) voor een game is een mooie prijs.
Volgens de roadmap die ze hadden gedeeld staat er iig veel geplanned al voor tijden de early access.

En ja, de requirements deden mij ook een beetje schrikken, alleen de Ryzen 7 5800X3D die bij de medium requirements word genoemd bijvoorbeeld is sneller dan de i7 12700K bij recommended, En de i7 11700 is vergelijkbaar met een Ryzen 5 5600 in performance als het goed is. Dus volgensmij valt het allemaal nog best mee O-)

Ik vind het wel jammer dat de Smart Zoi feature alleen beschikbaar is voor Nvidia RTX, daar gaan mijn voorlopige plannen om op AMD over te stappen ;w

En mocht iemand interesse hebben, mijn Canvas https://canvas.playinzoi....cc-tG2MOOgrREPRWMoF0MRMlq :P

[ Voor 3% gewijzigd door Miyazono op 27-03-2025 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb ondertussen ook mijn personage geupload. Ik heb maar een persoon gemaakt die een gezonde en sportieve leefstijl volgt.

https://canvas.playinzoi....gal-250327-233803-4720000

EDIT: Ik heb het spel even gespeeld. Je moet echt zelf met de personage lopen, maar als je te lang blijft stil staan, dan doet de personage dingen uit zichzelf.

Het is wel soms een klein beetje irritant dat je een gesprek met iemand aan het voeren bent, en dan lopen ze gewoon weg als je een nieuwe social command geeft. In The Sims blijven ze even bij elkaar staan, maar in inZOI lopen ze meteen na elke gesprek meteen weg.

Dit zal straks wel gefixed worden.

[ Voor 54% gewijzigd door Toonen1988 op 28-03-2025 01:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 28-03-2025 04:00 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb het ook maar gekocht , maar het speelt voor geen meter , stutter stutter.. hm.. een beetje doelloos allemaal .. Probeer veel herkening te vinden tov de sims.. maar goed...
Effe verder puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik kan hem op Xbox nog nergens vinden, weet iemand daar toevallig meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Misschien omdat er nog geen verder informatie over de console versie bekend is. Volgens Gamer.nl komt de Game eerst naar Steam, maar uiteindelijk ook naar consoles, alleen niet wanneer.

https://gamer.nl/nieuws/o...omt-op-28-maart-2025-uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vogels60
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:40
Kom ik vandaag beneden is mijn vrouw aan het inZOIen.

Het spel ziet er gelikt uit dus ik dacht ik kijk even de aanbevolen specs... cpu 7800X3D, RTX3070.

De PC heb ik een jaar geleden in elkaar gezet en als dit nu al de standaard is hou ik m'n hart vast haha.

Voor nu is ze het bouwen aan het ontdekken.
Ik heb haar de url van dit topic gegeven dan kan ze lurken.

7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Vogels60 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 09:12:
Kom ik vandaag beneden is mijn vrouw aan het inZOIen.

Het spel ziet er gelikt uit dus ik dacht ik kijk even de aanbevolen specs... cpu 7800X3D, RTX3070.

De PC heb ik een jaar geleden in elkaar gezet en als dit nu al de standaard is hou ik m'n hart vast haha.

Voor nu is ze het bouwen aan het ontdekken.
Ik heb haar de url van dit topic gegeven dan kan ze lurken.
haha je kan beter de link geven van de discussie forum in steam , hier gebeurd weinig tot niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb zelf nog niet veel kunnen spelen. Maar heb wel een rare bug in het spel.

Wanneer mijn ZOI klaar is met koken, zet ze het eten in haar slaapkamer neer. Dan begint ze te klappen, springen en helemaal blij te doen en dan blijft ze vervolgens naar het eten staren. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

je moet op het eten klikken en dan echt eten eten..

Het is niet zoals sims waarbij je eten kookt , eet, opruimt auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Stronkie schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 11:14:
je moet op het eten klikken en dan echt eten eten..

Het is niet zoals sims waarbij je eten kookt , eet, opruimt auto
Jawel, zet de ZOI in de kamer neer en dan raak je de controls voor eventjes niet aan. Dan beginnen ze dingen uit zich zelf te doen. Ze brengt ook het eten automatisch naar haar slaapkamer. Ze doet ook automatisch opruimen, naar de wc gaan, sporten, slapen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Hier met een 5700X3D en 3070 op 1440p High met DLSS op balanced en RT enabled speelt het grotendeels soepel, af en toe wat stutters en moeite met dingen laden, wss omdat de VRAM helemaal vol zit :P. Merkte wel dat als ik Smart Zoi aan had staan dat ik dan best wel wat performance dips had enz, denk dat het allemaal een beetje te veel is voor de videokaart dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Miyazono schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:09:
Hier met een 5700X3D en 3070 op 1440p High met DLSS op balanced en RT enabled speelt het grotendeels soepel, af en toe wat stutters en moeite met dingen laden, wss omdat de VRAM helemaal vol zit :P. Merkte wel dat als ik Smart Zoi aan had staan dat ik dan best wel wat performance dips had enz, denk dat het allemaal een beetje te veel is voor de videokaart dan.
Ik heb een I9 14900kf met een RTX 4080 op 2160p met alles op het hoogste en DLSS op quality. Tot nu toe loopt het spel soepel en stabiel. Frame generation heb ik uit staan. Waar ik wel last van heb is af en toe belichting glitches, zoals het contrast en kleur veranderd afgehankelijk hoe ik de camera draai. Wanneer ik door de straten loopt, zie ik allemaal dingen in spawnen en soms ook weer despawnen.

Ook zijn de reflecties echt slecht, vage schaduws, niet goed belicht en veel lagere kwaliteit. Maar ach, dat is nog het minste.

Je ziet aan de linker kant een gebouw, die van lage kwaliteit is. Als ik korter bij kom, dan is het opeens hoger kwaliteit en dan lijkt het net of het gebouw inspawnde. Best wel afleidend als je aan het verkennen bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KugbnF15nAIEUnxv-V0qxY8_thI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FGWX7SSU4mCy9QtTEnssSSCv.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNybjv5X5eszHR2FNXQvYKhE7tY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xRDdmefy2h76lI3e5fXhAVkD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Toonen1988 op 29-03-2025 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miyazono
Toonen1988 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:27:
[...]

Ik heb een I9 14900kf met een RTX 4080 op 2160p met alles op het hoogste en DLSS op quality. Tot nu toe loopt het spel soepel en stabiel. Frame generation heb ik uit staan. Waar ik wel last van heb is af en toe belichting glitches, zoals het contrast en kleur veranderd afgehankelijk hoe ik de camera draai. Wanneer ik door de straten loopt, zie ik allemaal dingen in spawnen en soms ook weer despawnen.

Ook zijn de reflecties echt slecht, vage schaduws, niet goed belicht en veel lagere kwaliteit. Maar ach, dat is nog het minste.

Je ziet aan de linker kant een gebouw, die van lage kwaliteit is. Als ik korter bij kom, dan is het opeens hoger kwaliteit en dan lijkt het net of het gebouw inspawnde. Best wel afleidend als je aan het verkennen bent.

[Afbeelding][Afbeelding]
Ja, dat dingen inspawnen, kwaliteit van laag naar hoog springt enz heb ik ook last van. Reflecties die slecht zijn komt wss omdat ze daarmee nog aan het werk zijn, de devs hadden gezegd dat fatsoenlijk werkende spiegels en dergelijke later worden toegevoegd. Dus ik denk dat dat dus geld voor alles wat met reflecties te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Miyazono schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:41:
[...]

Ja, dat dingen inspawnen, kwaliteit van laag naar hoog springt enz heb ik ook last van. Reflecties die slecht zijn komt wss omdat ze daarmee nog aan het werk zijn, de devs hadden gezegd dat fatsoenlijk werkende spiegels en dergelijke later worden toegevoegd. Dus ik denk dat dat dus geld voor alles wat met reflecties te maken heeft.
Ah, vandaar dat reflecties nog slechte kwaliteit zijn. Maargoed, ik vind het nog een van de minste problemen. Het inspawnen en dat objecten opeens naar laag van hoog springen van texture is best wel afleidend. Daar mogen ze best wel iets aan doen. Maargoed, het is early access, het was te verwachten dat het spel technische problemen heeft.

Maar des ondanks vind ik het nog een van de meeste stabielste early access games dat ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat leuke vergelijkingsvideo's:

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 31-03-2025 00:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Mooie video's.

Eindelijk heeft The Sims een serieuze concurrent gekregen na 25 jaar. Sommige ontwikkelaars hebben het geprobeerd, maar geen enkele kon tippen aan The Sims en werden ook niet populair.

The Tenants niet razend populair, dan had je vroeger ook nog Singles, de meer adult versie van de The Sims toen ter tijd. Wat heb je nog meer? Vast nog een aantal die alweer vergeten zijn.

InZOI is eindelijk de serieuze concurrent als Krafton het spel blijft ondersteunen en uitbereiden.

Als Krafton dit allemaal voor elkaar krijgt en straks 1.0 aflevert met mod support dan zal EA games, The Sims Studio en Maxis niet stil blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Deel dat de sims zo populair is , is vanwege de mod scene. Ik hoop wel dat ze volledige mod's gaan ondersteunen.. Ik speelde de sims alleen maar met de mods..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Een korte nieuwe trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mooie trailer! Jammer dat de early acces wel een aantal maanden kan gaan duren en dat Inzoi daarna pas naar Xbox en Playstation komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is die 20fps aan het begin nu een knipoog naar de performance op dit moment? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:35

Agent47

I always close my contracts.

Kanonnen wat een specs heeft die game nodig om te lopen zeg.
Dat wordt een game pc bouwen...

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Agent47 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 10:14:
Kanonnen wat een specs heeft die game nodig om te lopen zeg.
Dat wordt een game pc bouwen...
ik hoop toch niet alleen speciaal voor dit spel.. Hahahahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:25:
[...]

Is die 20fps aan het begin nu een knipoog naar de performance op dit moment? :P
Bij mij draait alles soepel moet ik zeggen.
Maar ik heb dan ook een 4080 Super erin zitten en nog wat high-end hardware.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Pykow schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:05:
[...]

Bij mij draait alles soepel moet ik zeggen.
Maar ik heb dan ook een 4080 Super erin zitten en nog wat high-end hardware.
Top.. zelfs met Minder High End hardware , kun je enzoi aan de praat krijgen.

Ik gebruik al een flink aantal mods.. Enige wat mij super tegenvalt. is dat de stad mekkerd als je de stad alleen laat met zijn / haar mood gebeuren.. Like hallo , ben met mijn eigen Zoi bezig , geen tijd om ook naar de stad mood te krijgen. Geen idee.. Maar blijkbaar ben je dus de burgemeester van je stad en moet je alles en iedereen tevreden houden..

Hoop wel dat het spel ook een " zoi alleen" modes gaat krigen.. De stad boeit me niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:05
inzoi is zeker niet zo heel populair onder tweakers?

Woensdag komt er een gratis dlc uit en weer grote updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Inzoi is niet popuplair , omdat er geen goede mods voor zijn , zoals wel bij de sims het geval is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Het probleem dat ik met Inzoi heb, mooie character customization, maar ik weet nooit wat ik in het spel moet doen. De UI is een beetje rommelig en veel dingen zitten gewoon verstopt. Nu heeft The Sims 4 ook een rommeliger UI tegenover vroeger, zoals het bouwen. Maar nog altijd beter als Inzoi.

Nadat ik een personage heb aangemaakt en in de spelwereld terecht kom, dan haak ik eigenlijk alweer af. Ook kwa banen nemen is gewoon méh.

Daarnaast krijgt de ontwikkelaar veel kritiek wegens de nieuwe DLC. Community is er niet mee eens dat ze al met DLC komen terwijl de core gameplay nog niet compleet en gepolijst is.

[ Voor 36% gewijzigd door Toonen1988 op 17-08-2025 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Tja, de DLC is in principe gewoon een nieuwe stad die al was aangekondigd voordat de game uberhaupt in early access ging. Voor de rest blijft de game gewoon continu updates, nieuwe content, en fixes krijgen dus de DLC kritiek gaat toch ietsjes meer in de hating for the sake of hating richting dan dat het echt goede kritiek is. Vind ik dan tenminste ;)

Zelf vermaak ik mij voornamelijk met de character creator en zit daar toch wel de meeste tijd in voor mij. De echte game zelf heb ik een stuk minder gespeeld. Komt idd ook deels omdat de hoeveelheid content toch nog wat magertjes is maar ook omdat ik het gewoon heel leuk vind om characters te maken en met de face scan een soort van digitale fotoshoots te doen :P

Ik ga dit weekend iig naar de Inzoi community meetup voor Gamescom dus daar heb ik wel zin in!

[ Voor 6% gewijzigd door Miyazono op 20-08-2025 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Mochten er mensen geinteresseerd in zijn, op steam is er momenteel een korting van 20% actief, wat neerkomt op een huidige prijs van €31,99

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Miyazono schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:44:
Tja, de DLC is in principe gewoon een nieuwe stad die al was aangekondigd voordat de game uberhaupt in early access ging. Voor de rest blijft de game gewoon continu updates, nieuwe content, en fixes krijgen dus de DLC kritiek gaat toch ietsjes meer in de hating for the sake of hating richting dan dat het echt goede kritiek is. Vind ik dan tenminste ;)

Zelf vermaak ik mij voornamelijk met de character creator en zit daar toch wel de meeste tijd in voor mij. De echte game zelf heb ik een stuk minder gespeeld. Komt idd ook deels omdat de hoeveelheid content toch nog wat magertjes is maar ook omdat ik het gewoon heel leuk vind om characters te maken en met de face scan een soort van digitale fotoshoots te doen :P

Ik ga dit weekend iig naar de Inzoi community meetup voor Gamescom dus daar heb ik wel zin in!
De character creation is inderdaad best wel goed gedaan, alleen ik heb altijd het probleem dat mijn personage nooit hetzelfde uitziet. In de character creation ziet het er goed uit en dan in de daadwerkelijke game zien ze er opeens een stuk minder goed uit. :P

• Toonen1988
De reviews beginnen nu weer te stijgen nadat update 0.3 is uitgekomen met zéér veel content.

In het kort, nieuwe eiland, 14 nieuwe voertuigen, dynamische weers effecten die de hele stad beinvloeden, inZoi's hebben meer vloeiende emoties, je kunt nu zelfs een eigen kraampje openen en nog veel meer. Zelfs zwemmen en snorkelen onderwater zit erin. Ze hebben ook een boel nieuwe kleren en items toegevoegd.

https://store.steampowere...967159089987589?l=english

[ Voor 47% gewijzigd door Toonen1988 op 28-08-2025 01:15 ]

Pagina: 1