Headset voor gaming en anc gebruik

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterGamer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-04 07:21
Ik heb een tijdje samsung galaxy buds pro 2 gebruikt voor mijn telefoon. Heerlijke rust in de tram. Maar storend in de wind en de gesprekskwaliteit was niet echt optimaal voor de ander. Uiteindelijk heb ik ze weggegeven aan iemand die ze beter kan gebruiken dan ik.

Helaas moet ik nu mij hyperx headset vervangen. De hoofdband is aan het vervellen en ik heb weinig behoefte aan al die zwarte velletjes op mijn kale kop. Deze headset is uitermate geschikt, naast gamen, voor bijvoorbeeld teams enz. Ik kan met de deur op, of op het balkon gewoon bellen terwijl er een ambulance (ik woon tegenover eerste hulp) langs rijdt zonder dat mijn gesprekspartners daar last van hebben. Hetzelfde geldt voor televisie en radio.

Ik wil eigenlijk een lovechild van beide.

Dus prettig met bellen, lekker stil, en heerlijk gamen. Oortjes of een over ear maakt me niet zo heel erg uit, maar ik heb een lichte voorkeur voor over ear momenteel.

Ik denk zelf xm4, maar die is wellicht te traag met gamen, ik heb hetzelfde vermoeden voor de nieuwe earbuds 3 pro van samsung.

Ik hoop rond de 200 uit te komen plus of min een beetje.

Hebben jullie suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Heb behoorlijk wat headsets gehad en ik koop niks anders meer dan Hyper X. Heb nu een HyperX Alpha Wireless en het is een topding. Daarnaast vind ik de customer service van Hyper X ook top.

Heb ook een Sony WH-1000XM3, leuk voor muziek maar de microfoon is echt waardeloos. Als iemand aan de andere kant van het kantoor niest dan hoort iedereen in de meeting het, zelfde met wind, auto's e.d.

Zeker gezien de kosten tov de Sony raad ik gewoon weer een Hyper X aan, vind de geluidskwaliteit van de Hyper X ook amper verschillen tov van de XM3.

Mocht de headset nog rond de garantieperiode liggen dan kun je proberen de customer service te mailen, heb ooit een bekabelde Hyper X gehad waar het kabeltje het begaf na ong 2,5 jaar, heb contact opgenomen met de customer service en heb gratis een nieuwe headset gekregen.

[ Voor 22% gewijzigd door BroWohsEdis op 26-08-2024 23:09 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterGamer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-04 07:21
Eens ik vind mijn hyperx ook ok. Maar die doet niets met mijn telefoon. De jouwe wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

PeterGamer schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:52:
Eens ik vind mijn hyperx ook ok. Maar die doet niets met mijn telefoon. De jouwe wel?
Nee, ik gebruik 'm puur op de laptop en PC met een dongel. Puur voor m'n telefoon heb ik de Sony.
Volgens mij kan de HyperX Cloud MIX wel op een telefoon via bluetooth.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"