@YannickSpinner
nieuws: Microsoft past verwoording over stoppen ondersteuning Configuratiesch...
nieuws: Microsoft: ondersteuning Configuratiescherm zal uiteindelijk stoppen ... en Loller1 in 'Microsoft: ondersteuning Configuratiescherm zal uiteindelijk stoppen - Update' Geeft aan dat Tweakers zich enorm vergiste en dat nergens werd gezegd dat het Configuratiescherm zou verdwijnen. Dit is dus nooit gezegd. Deprecated =! verdwijnen. Ze zeggen nu in principe nog exact hetzelfde, alleen dan zonder het woord "deprecated" te gebruiken.
Moet eerlijk zeggen dat dit me meer en meer opvalt op Tweakers; bronnen die niet goed gecheckt worden en artikelen die redelijk blind van anderen media en Twitteraars worden overgenomen zonder zelf de informatie te checken. Begin hierdoor een beetje teleurgesteld te worden in Tweakers... Journalistieke betrouwbaarheid begint de laatste tijd in het geding te komen bij sommige artikelen...
nieuws: Microsoft past verwoording over stoppen ondersteuning Configuratiesch...
nieuws: Microsoft: ondersteuning Configuratiescherm zal uiteindelijk stoppen ... en Loller1 in 'Microsoft: ondersteuning Configuratiescherm zal uiteindelijk stoppen - Update' Geeft aan dat Tweakers zich enorm vergiste en dat nergens werd gezegd dat het Configuratiescherm zou verdwijnen. Dit is dus nooit gezegd. Deprecated =! verdwijnen. Ze zeggen nu in principe nog exact hetzelfde, alleen dan zonder het woord "deprecated" te gebruiken.
Ze hebben dus juist nooit beweerd dat het zou verdwijnen.Met het aangepaste statement lijkt Microsoft te suggereren dat het Configuratiescherm, ondanks het verplaatsen van bepaalde opties naar Instellingen, niet volledig zal verdwijnen.
Lijkt me beetje drastisch statement. Vind ik niet echt hetzelfde als deprecated.Eerder schreef Microsoft nog dat ondersteuning voor het Configuratiescherm volledig uitgefaseerd zou worden ten gunste van de Instellingen
Durf een gok te wagen dat dit is omdat teveel media foutief rapporteerden dat het Configuratiescherm zou verdwijnen, terwijl dat niet het geval was. Lijkt erop dat Neowin het woord "deprecated" verkeerd interpreteerden en bijna alle media, net zoals Tweakers, dit zomaar overnamen...Het is daarentegen niet duidelijk waarom het bedrijf de informatie op de supportpagina op de oorspronkelijke formuleerde en daarna aanpaste.
Moet eerlijk zeggen dat dit me meer en meer opvalt op Tweakers; bronnen die niet goed gecheckt worden en artikelen die redelijk blind van anderen media en Twitteraars worden overgenomen zonder zelf de informatie te checken. Begin hierdoor een beetje teleurgesteld te worden in Tweakers... Journalistieke betrouwbaarheid begint de laatste tijd in het geding te komen bij sommige artikelen...
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.