Ik wil in de hoek van mijn woonkamer een nieuwe radiator ophangen van 50 cm breed en 180 of 200cm hoog. Waar ik echter niet uitkom is hoe ik deze het beste kan bevestigen zonder dat er een wirwar aan buizen gebogen moet worden wat er denk ik niet uit zal zien.
Zoals op de foto's is te zien komt het water middels een buis uit de grond echter niet in het midden van de muur maar meer aan de linkerkant.
:strip_exif()/f/image/TnI9dIhfKZ4WO7coPsS7HXpp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qzqcUsLYgQgSHx29DF21JD64.jpg?f=fotoalbum_large)
Het liefst zou ik alles zelf doen, ik heb al wel meer radiatoren vervangen in de bad en slaapkamer maar hier kom ik gewoon niet uit. Ik heb ook geen spullen om bochten te maken in radiator buizen.
Wat voor advies hebben jullie qua radiator en aansluitset en wat dan de handigste manier is om het aan te sluiten?
Alvast bedankt
Zoals op de foto's is te zien komt het water middels een buis uit de grond echter niet in het midden van de muur maar meer aan de linkerkant.
:strip_exif()/f/image/TnI9dIhfKZ4WO7coPsS7HXpp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qzqcUsLYgQgSHx29DF21JD64.jpg?f=fotoalbum_large)
Het liefst zou ik alles zelf doen, ik heb al wel meer radiatoren vervangen in de bad en slaapkamer maar hier kom ik gewoon niet uit. Ik heb ook geen spullen om bochten te maken in radiator buizen.
Wat voor advies hebben jullie qua radiator en aansluitset en wat dan de handigste manier is om het aan te sluiten?
Alvast bedankt