Plug-in van A t/m Z te sorteren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 15:34
Mijn vraag:

Voor een website (intranet via Wordpress) die ik aan het maken ben, zoek ik een sorteer filter waarmee ik een smoelenboek van A t/m Z kan sorteren.

Ik maak gebruik van Elementor en ik zoek daarom ook een filter/widget die goed samen gaat met Elementor.

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Wordpress & Elementor

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Gezocht op internet en diverse sorteer widgets geprobeerd, maar die hebben allemaal geen sorteerfunctie om van A t/m Z te sorteren.

Ik heb onderstaand gevonden, maar ik zoek nog naar meerdere opties:

https://unlimited-element...ter-widget-for-elementor/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom is alles in je post vetgedrukt?
Knamix schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:27:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht op internet en diverse sorteer-widgets geprobeerd, maar die hebben allemaal geen sorteerfunctie om van A t/m Z te sorteren.
Dat is natuurlijk niet waar, want dat is precies wat sorteren is. ;) Maar de vraag is waarop jij probeert te sorteren. Welke velden heb jij beschikbaar en waarop wil jij sorteren?
Ik heb onderstaand gevonden, maar ik zoek nog naar meerdere opties: https://unlimited-element...ter-widget-for-elementor/
Die is heel uitgebreid en ik vraag me werkelijk af welke features jij dan nog mist?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 15:34
Room42 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:01:
Waarom is alles in je post vetgedrukt?

Makkelijker lezen omdat je dan weet wat een vraag is en wat een antwoord is ;)

Wellicht had ik het beter andersom kunnen doen zodat het duidelijk is.

[...]

Dat is natuurlijk niet waar, want dat is precies wat sorteren is. ;) Maar de vraag is waarop jij probeert te sorteren. Welke velden heb jij beschikbaar en waarop wil jij sorteren?

Dat vraag ik dus... Ik wil op alfabetische volgorde sorteren (A t/m Z).

[...]

Die is heel uitgebreid en ik vraag me werkelijk af welke features jij dan nog mist?

Ik zoek meer plug-ins die de functie hebben om te kunnen sorteren en dan specifiek op alfabetische volgorde. De meeste hebben dit niet of ze kunnen niet in het Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 18:46

edeboeck

mie noow noooothing ...

@Knamix,
Ik citeer @Room42 even:
(knip)
de vraag is waarop jij probeert te sorteren. Welke velden heb jij beschikbaar en waarop wil jij sorteren?
Hij vraagt op welke velden je wil sorteren, niet naar de sorteervolgorde (op-/aflopend).
Ik zoek meer plug-ins die de functie hebben om te kunnen sorteren en dan specifiek op alfabetische volgorde. De meeste hebben dit niet of ze kunnen niet in het Nederlands.
Dit is manifest onwaar. Standaard sortering is oplopend, waarbij de ASCII-tabel (al dan niet hoofdlettergevoelig) als basis gebruikt wordt. Ik zie eventueel een probleem bij letters met accenten, maar dat is het dan ook ongeveer.

Daarom: kun je ons een heel specifiek voorbeeld geven van (een deel van) de lijst die je wil sorteren?