Mijn vraag
Ik wil graag mijn batterij in Mijn Passport Wireless Pro externe usb opslag vervangen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn Passport Wireless Pro usb hdd 2TB opslag, linkje naar product
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de batterij inmiddels uit de case kunnen halen.
:strip_exif()/f/image/ticDUUOSaDh0A29PjseFXlWt.jpg?f=fotoalbum_small)
...
Mijn vraag is;
Kan ik een batterij nemen die niet geheel aan dezelfde specs van deze originele batterij voldoet?
Ik heb begrepen dat de voltage niet lager mag zijn, wel iets hoger. klopt dat? maar kan ik een 4volt nemen of moet ik bij de 3,75v blijven?
En ik heb begrepen dat de capaciteit 6400mAh wel hoger mag, dat heb ik het liefste ook graag, ik wil langere batterijduur als dat kan.
Er staat ook 24Wh op, dat klopt dus met 6400mAh en 3,75v
Ik heb begrepen dat dat de 24Wh voor 1 uur lang 24watt is ongeveer.
Ik heb geen idee wat de wd passport in zijn geheel trekt. er staat achterop dat de output 5V en 1,5A is.
Dat is dus 7,5W als ik het goed heb.
De vorm vd batterij mag niet groter zijn dat op het plaatje te zien is. maar dat zoek ik zelf wel uit.
ik zie deze batterij namelijk wel met ongeveer dezelfde specs met een 6800mAh 3,7volt. voor 23eu, maar als ik dat uit ga geven... dan kan ik net zo goed één met meer capaciteit nemen.
dus ik vraag even naar de bekende weg haha en wil graag weten of het allemaal klopt wat ik zeg hier.
Danku Tweakers
Ik wil graag mijn batterij in Mijn Passport Wireless Pro externe usb opslag vervangen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn Passport Wireless Pro usb hdd 2TB opslag, linkje naar product
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de batterij inmiddels uit de case kunnen halen.
:strip_exif()/f/image/ticDUUOSaDh0A29PjseFXlWt.jpg?f=fotoalbum_small)
...
Mijn vraag is;
Kan ik een batterij nemen die niet geheel aan dezelfde specs van deze originele batterij voldoet?
Ik heb begrepen dat de voltage niet lager mag zijn, wel iets hoger. klopt dat? maar kan ik een 4volt nemen of moet ik bij de 3,75v blijven?
En ik heb begrepen dat de capaciteit 6400mAh wel hoger mag, dat heb ik het liefste ook graag, ik wil langere batterijduur als dat kan.
Er staat ook 24Wh op, dat klopt dus met 6400mAh en 3,75v
Ik heb begrepen dat dat de 24Wh voor 1 uur lang 24watt is ongeveer.
Ik heb geen idee wat de wd passport in zijn geheel trekt. er staat achterop dat de output 5V en 1,5A is.
Dat is dus 7,5W als ik het goed heb.
De vorm vd batterij mag niet groter zijn dat op het plaatje te zien is. maar dat zoek ik zelf wel uit.
ik zie deze batterij namelijk wel met ongeveer dezelfde specs met een 6800mAh 3,7volt. voor 23eu, maar als ik dat uit ga geven... dan kan ik net zo goed één met meer capaciteit nemen.
dus ik vraag even naar de bekende weg haha en wil graag weten of het allemaal klopt wat ik zeg hier.
Danku Tweakers
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd