Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppelakee
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Wie kan mij en bovenal wil mij helpen een backup uit december 2013 terug te zetten en daarin op zoek te gaan naar een bitcoin die we destijds hebben gekocht? Het lijkt erop dat we de sleutel / de .json of whatever kwijt zijn. Beloning bij succes: euro 1.000.

Ik heb een macbook pro op de kop getikt, late 2013 maar zelf alleen ervaring met echte pc's.
Zou fijn zijn als iemand voor wie dit eenvoudig is, bij ons langskomt en het ter plaatse doet (Assen, Kloosterveen).

Die mooie bitcoin staat hier vooralsnog onbereikbaar te glinsteren: 1MAUuNVNQgc4s5Cp15Xz9R7wD5DamwG5mL

Eric.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:18
Maar waar heb je de backup dan op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppelakee
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Die backup staat in de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hoppelakee schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:54:
Ik heb een macbook pro op de kop getikt, late 2013 maar zelf alleen ervaring met echte pc's.
Wat heeft die MacBook er mee te maken, of heeft iemand je dat ding verkocht met de "belofte" dat er nog bitcoin/ wallet op staat?

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Afgezien dat dit uiterst discutabel is, is V&A een beter plek voor dit soort verzoeken. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.