Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-05 00:39
Ik heb een Poco M6 4G gekocht als vervanging voor mijn Samsung M31. Ik probeer nu de contacten die ik in de M31 heb staan over te zetten naar de Poco, maar het lukt mij niet. Ik heb het via Smart Switch en Quick Share geprobeerd, maar geen succes.
Is er een manier om de contacten over te zetten of moet ik alles handmatig invoeren op de Poco M6?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:35
Verplaats de contacten naar je Google (of Microsoft of andere cloud account) adresboek op de oude telefoon en synchroniseer ze vervolgens op je nieuwe telefoon.

Op de Samsung telefoon open je de Contacten app, klikt links boven op het Hamburger menu (drie streepjes). Vervolgens kies je Contacten beheren. Daar verplaats je ze van het ene naar het andere adresboek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoolDude99
Volgens mij is het gelukt. Ik heb beide telefoons aan elkaar gekoppeld via USB-C en Bluetooth voor iedereen aan gezet. Daarna heb de contacten op de M31 geselecteerd en laten delen via Quick Share. Op de Poco kreeg ik de mededeling dat ik de contacten binnen kon halen. Dezelfde manier werkt ook voor het overzetten van enkel een foto/video.

[ Voor 5% gewijzigd door CoolDude99 op 03-09-2024 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-05 07:21
Hoe bevalt de Poco telefoon na een maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoolDude99
@frere Hij bevalt goed. Ik moet wel wennen aan het feit dat de schil anders is dan de traditionele Samsung schil. Ik ben er ook bv nog niet achter of en hoe ik eigen afbeeldingen als achtergrond kan instellen of eigen muziek kan selecteren als ringtone/alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
CoolDude99 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:39:
@frere Hij bevalt goed. Ik moet wel wennen aan het feit dat de schil anders is dan de traditionele Samsung schil. Ik ben er ook bv nog niet achter of en hoe ik eigen afbeeldingen als achtergrond kan instellen of eigen muziek kan selecteren als ringtone/alarm.
Dat is vrij eenvoudig. Zoek in de Instellingen app op achtergrond en beltoon. Dan kun je het gelijk instellen. Alarm muziek stel ik in via een gedownloade klok/alarm app, maar neem aan dat dat in de standaard Xiaomi klok app ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Kan ik ook zelf popmuziek kiezen als beltoon/alarm die ik op de telefoon zelf heb gezet?
Hetzelfde geldt voor eigen foto`s als achtergrond op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
CoolDude99 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:20:
Kan ik ook zelf popmuziek kiezen als beltoon/alarm die ik op de telefoon zelf heb gezet?
Hetzelfde geldt voor eigen foto`s als achtergrond op de telefoon.
Ja, je kan gewoon je eigen achtergronden en geluiden gebruiken. Zodra op je beltoon/alarm/achtergrond drukt krijg je de keuze uit voorgeinstalleerd materiaal, je locale bestanden of een online selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Het is gelukt om eigen muziek te selecteren voor alarm en beltoon,maar kun je ook nog verschillende muziekstukken selecteren voor bv beltonen voor verschillende personen en verschillende alarmtijdstippen?
Pagina: 1