Op vrijdag 14 september 2001 17:53 schreef JJJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, maar nu werkt een andere image niet

En HTML niet helemaal netjes, maakt toch niet veel uit voor de browser of je er "" om zet?
En vertel es, welke image werkt nu dus niet? Die jpop.gif moet je wel even omzetten he! En verder heb ik alle urls even langer gemaakt anders laadde die bij mij local niks.
Die "" zijn een gewoonte, en als je het ergens in je site doet, doe het dan overal. De browser zal er niet zoveel last van hebben maar het staat slordig en mijn EditPlusje vroeg zich ook even af wat daar nou stond.
Ohja, 1 tip: ook wel aardig is om vooraf al in je img-code te zetten hoe groot het plaatje is. Dan wordt de page, ook al laadt hij niet meteen, wel goed uitgelijnd.
Bovendien kun je in je css meteen even voor die 'Frontpage' definiëren welke kleur enzo hij moet zijn. Je zou er dit van kunnen maken in je stylesheet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| .mainhd {
font-family: Arial;
font-size: 13px;
text-decoration: none;
color: #000000
}
<td class="mainhd">... |
Dan hoef je alleen voor die » kleur rood en vet neer te zetten...scheelt in code, en ook als je meer pages in die stijl wilt hebben.
Tot zover deze liefdadigheid
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs