Op de beginpagina (https://tweakers.net/) staan in de tweede rij een aantal blokken met recensies e.d., voorzien van een illustratie.
Op dit moment lees ik:
"gisteren
Nieuwe tijdperken voor oude favoriet
Civilization VII Preview
2 dagen geleden
Aantrekkelijke middenklasser
Philips OLED809-oled-tv Review"
Ik vraag me af waarom wel gekozen wordt om voor "1 dag geleden" wel te kiezen voor "gisteren", maar niet om voor "2 dagen geleden" _niet_ te kiezen voor "eergisteren".
Het cynisch stemmetje in m'n hoofd zegt "Oh, dat is vast wel weer vanwege dat vermaledijde Engels waar ze wel 'gisteren' kennen, maar geen 'eergisteren'". Aangezien dat natuurlijk pas zeker is als iemand hier daadwerkelijk een sluitend antwoord kan geven, bij deze de vraag hoe het zit.
Op dit moment lees ik:
"gisteren
Nieuwe tijdperken voor oude favoriet
Civilization VII Preview
2 dagen geleden
Aantrekkelijke middenklasser
Philips OLED809-oled-tv Review"
Ik vraag me af waarom wel gekozen wordt om voor "1 dag geleden" wel te kiezen voor "gisteren", maar niet om voor "2 dagen geleden" _niet_ te kiezen voor "eergisteren".
Het cynisch stemmetje in m'n hoofd zegt "Oh, dat is vast wel weer vanwege dat vermaledijde Engels waar ze wel 'gisteren' kennen, maar geen 'eergisteren'". Aangezien dat natuurlijk pas zeker is als iemand hier daadwerkelijk een sluitend antwoord kan geven, bij deze de vraag hoe het zit.