Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.
Ik zoek een?
Ik twijfel tussen de Pixel 9 en de Xiaomi 14
Wat is je budget?
€750, wat ze in mijn geval met de Pixel aanbieding beiden zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een telefoon met een goede camera en goede batterijduur. Ik woon in de tropen, dus de telefoon moet goed af te lezen zijn in de zon en niet te heet worden bij gebruik buiten. Verder gebruik ik 'm zakelijk (mails, bellen, berichten, agenda). Geen zware games, muziek luister ik via Spotify middels earbuds of speaker.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat betreft formaat, opslag, snelheid etc ben ik tot deze 2 gekomen
Welke vragen heb je hier nog over?
Op papier lijkt de Xiaomi voor mij passender. Meer screen in dezelfde body, goede camera, snellader en voordeeltje dat snellader en case al meegeleverd worden. Echter krijgt de pixel langer updates en heeft stock Android. Het voelt tegenstrijdig om voor een ouder model te kiezen bij dezelfde prijs.
De pixel heeft een hogere brightness, maar ik kan nergens vinden voor hoe lang.
En voor beiden weet ik niet hoe warm ze worden.
Ik heb helaas alleen dit weekend nog om te beslissen vanwege de aanbieding en bezoek die de telefoon voor mij kan meenemen uit Nederland. Ik zoek sinds de release van donderdag naar vergelijkingen tussen de 2, maar buiten de specs op papier nog niet gevonden.
Ik zoek een?
Ik twijfel tussen de Pixel 9 en de Xiaomi 14
Wat is je budget?
€750, wat ze in mijn geval met de Pixel aanbieding beiden zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een telefoon met een goede camera en goede batterijduur. Ik woon in de tropen, dus de telefoon moet goed af te lezen zijn in de zon en niet te heet worden bij gebruik buiten. Verder gebruik ik 'm zakelijk (mails, bellen, berichten, agenda). Geen zware games, muziek luister ik via Spotify middels earbuds of speaker.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat betreft formaat, opslag, snelheid etc ben ik tot deze 2 gekomen
Welke vragen heb je hier nog over?
Op papier lijkt de Xiaomi voor mij passender. Meer screen in dezelfde body, goede camera, snellader en voordeeltje dat snellader en case al meegeleverd worden. Echter krijgt de pixel langer updates en heeft stock Android. Het voelt tegenstrijdig om voor een ouder model te kiezen bij dezelfde prijs.
De pixel heeft een hogere brightness, maar ik kan nergens vinden voor hoe lang.
En voor beiden weet ik niet hoe warm ze worden.
Ik heb helaas alleen dit weekend nog om te beslissen vanwege de aanbieding en bezoek die de telefoon voor mij kan meenemen uit Nederland. Ik zoek sinds de release van donderdag naar vergelijkingen tussen de 2, maar buiten de specs op papier nog niet gevonden.