https://wren.co/join/Devian
ik heb geen idee wat voor kast het is..... ik weet wel dat de speaker-connector anders is als normaal ( dat zegt die jongen.. ben er zelf nogniet geweest ) en de pc wil ook niet starten... hij is wel 2x vanzelf aangegaan
De voeding en het andere spul is geen probleem, alleen ik weet niet zeker of het moederbord er gewoon in past.
They made me do it.
Packard Bell kasten van de laatste jaren (alles met P2/3/Celly/K6-2/Cyrix MII) zijn (op de design gevallen na) meestal (micro)ATX kasten. Er kunnen dus gewone standard mobo's in. Alleen de topmodellen kunnen full-ATX mobo's hebben.
Alle PI systemen zijn daarentegen LPX gevallen, en dat is een ander verhaal (bij benadering nergens meer te vinden).
Alle PI systemen zijn daarentegen LPX gevallen, en dat is een ander verhaal (bij benadering nergens meer te vinden).
Oslik blyat! Oslik!
Klopt. Ik heb zelf een micro ATX moederbord, maar in mijn PB kast past makkelijk een gewone ATX moederbord.Op dinsdag 11 september 2001 21:12 schreef dion_b het volgende:
Packard Bell kasten van de laatste jaren (alles met P2/3/Celly/K6-2/Cyrix MII) zijn (op de design gevallen na) meestal (micro)ATX kasten. Er kunnen dus gewone standard mobo's in. Alleen de topmodellen kunnen full-ATX mobo's hebben.
They made me do it.
wij hebben hier een packard bell iconnect (voor zusje) en daar paste geen gewoon atx mobo in. wel een micro atx.
maar de aansluitingen voor power/reset/speaker verschillen volgens mij...... kan dat kloppen??
Dat maakt verder weinig uit- past het: prima, past het niet: met de hand draadjes aansluiten.Op dinsdag 11 september 2001 21:43 schreef skinhead het volgende:
maar de aansluitingen voor power/reset/speaker verschillen volgens mij...... kan dat kloppen??
Oslik blyat! Oslik!
atx blijft atx
alleen bij packard bell weet je het nooit!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Gaat volgens mij meer om de Front Panel connectors. En daar geldt vrijwel geen enkel standaard. Losse draadjes wil meestal werken, maar van die 'blokken' moet je nooit veel verwachten. Iedere mobobakker heeft z'n eigen layout. Packard Bell heeft zelfs voor z'n kasten aparte front panel connectors voor verschillende mobomerken (MSI, Gigabyte en Intel iig elk andere)Op woensdag 12 september 2001 06:56 schreef funkflex het volgende:
atx blijft atx
De PSU connector hoort wel standaard te zijn.
Oslik blyat! Oslik!
De PSU connector is inderdaad standaard. De aansluitingen voor de leds en powerbuttons zijn meestal in een blok (gaat makkelijk in de fabriek natuurlijk). Wat je het beste kunt doen is het blokje splijten en alle connectortjes handmatig aansluiten.
P.S. - dit is inside information
packard bell maakt gebruik van standaard mobo's die ze een eigen packard bell naam geven. in de meeste gevallen zijn dit idd micro atx mobo's, in microatx kasten.
maar waarom wil je in godsnaam een packard bell
kast??
maar waarom wil je in godsnaam een packard bell
lol..Op donderdag 13 september 2001 14:21 schreef terw_dan het volgende:
De PSU connector is inderdaad standaard. De aansluitingen voor de leds en powerbuttons zijn meestal in een blok (gaat makkelijk in de fabriek natuurlijk). Wat je het beste kunt doen is het blokje splijten en alle connectortjes handmatig aansluiten.
dag collega, laat me raden, jij werkt in wijchen?
tot voor kort werkte ik bij het bedrijf dat in enschede een deel van pb deed.
Packard Bell had in mijn Packard Bell 486
een gewoon intel mobo, en ik had een nieuw model vanbinnen gezien, hier past gewoon een MicroATX bord in, en eeen gewone voeding. Naar de frontpanel connectors hebbiik niet gekeken, maar die kan je tog wel ff tweaken
Pagina: 1