Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem gaat gebruikt worden om voornamelijk te gamen. Games zoals, Counter Strike 2, COD Black Ops 6, Battlefield 2042.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is 2500 euro, het liefst er iets onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al wat sata SSDs van mijn oude pc die ik kan meenemen. Verder ga ik spelen op mijn monitor die een resolutie van 1440p en een refresh rate van 144hz heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten die een gaming pc nodig heeft. Hier valt dus RGB en dergelijke niet onder. Verder hoop ik vele jaren plezier te beleven met deze pc, mijn oude pc heb ik tevens 8 jaar kunnen gebruiken, dus een beetje future proof zou fijn zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een Nvidia videokaart willen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een voorkeur die ik heb is dat de pc een beetje stil is aangezien deze op mijn bureau staat. Verder zou ik graag spellen op hoge FPS met goede graphics willen spelen op de 1440p resolutie van mijn monitor.
Ga je overklokken?
Nee, hier heb ik geen kennis over.
Wat verwacht je van ons?Er is al een opzet gemaakt van een pc. Het meeste is gecontroleerd op compatibility. Graag zou ik hier nog een tweede blik op willen. Verder zijn tips voor alternatieve opties erg welkom!
Dit systeem gaat gebruikt worden om voornamelijk te gamen. Games zoals, Counter Strike 2, COD Black Ops 6, Battlefield 2042.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is 2500 euro, het liefst er iets onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al wat sata SSDs van mijn oude pc die ik kan meenemen. Verder ga ik spelen op mijn monitor die een resolutie van 1440p en een refresh rate van 144hz heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten die een gaming pc nodig heeft. Hier valt dus RGB en dergelijke niet onder. Verder hoop ik vele jaren plezier te beleven met deze pc, mijn oude pc heb ik tevens 8 jaar kunnen gebruiken, dus een beetje future proof zou fijn zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een Nvidia videokaart willen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een voorkeur die ik heb is dat de pc een beetje stil is aangezien deze op mijn bureau staat. Verder zou ik graag spellen op hoge FPS met goede graphics willen spelen op de 1440p resolutie van mijn monitor.
Ga je overklokken?
Nee, hier heb ik geen kennis over.
Wat verwacht je van ons?Er is al een opzet gemaakt van een pc. Het meeste is gecontroleerd op compatibility. Graag zou ik hier nog een tweede blik op willen. Verder zijn tips voor alternatieve opties erg welkom!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 9900X Boxed | € 477,99 | € 477,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 268,02 | € 268,02 |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC Edition | € 1.084,99 | € 1.084,99 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 82,03 | € 82,03 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 86,30 | € 86,30 |
1 | Ventilators | be quiet! Pure Wings 3 120mm PWM, Zwart | € 11,02 | € 11,02 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 106,95 | € 106,95 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x SHIFT, Zwart | € 133,- | € 133,- |
1 | SSD's | WD Black SN770 2TB | € 117,24 | € 117,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.367,54 |