Beste medetweakers,
Mag ik om jullie hulp vragen met het samenstellen van een nieuw systeem
?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen op 1080p met 144hz. Mijn doel is om een systeem samen te stellen dat de komende jaren meegaat en een toekomstbestendige basis biedt met mogelijkheden voor upgrades. De games die ik op hoge instellingen wil spelen zijn onder andere Alan Wake, Helldivers, God of War, PUBG, Call of Duty Warzone, Counter-Strike en Elden Ring; een mix van oudere en nieuwere AAA-titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget, inclusief verzendkosten, is €930.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een 1080p monitor en de benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met het oog op de komende jaren een AM5 CPU, 16GB GPU, 32GB RAM, 1TB SSD en een degelijke 550 watt voeding. Daarnaast zoek ik een behuizing met plexiglas zijkant en bijgeleverde fans, tenminste twee bijgeleverde fans.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een standaard AMD-stockkoeler voor de CPU is voldoende voor mij. Een beetje geluid is geen probleem.
Ga je overklokken?
Absoluut niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie input ontvangen op de onderstaande samenstelling om te bepalen of dit een geschikt systeem is voor 1080p-gaming (en mogelijk 1440p) voor de komende jaren. Daarnaast sta ik open voor suggesties en advies om eventueel de prijs te verlagen door eventueel andere componentkeuzes te maken. Dank
Mag ik om jullie hulp vragen met het samenstellen van een nieuw systeem
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen op 1080p met 144hz. Mijn doel is om een systeem samen te stellen dat de komende jaren meegaat en een toekomstbestendige basis biedt met mogelijkheden voor upgrades. De games die ik op hoge instellingen wil spelen zijn onder andere Alan Wake, Helldivers, God of War, PUBG, Call of Duty Warzone, Counter-Strike en Elden Ring; een mix van oudere en nieuwere AAA-titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget, inclusief verzendkosten, is €930.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een 1080p monitor en de benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met het oog op de komende jaren een AM5 CPU, 16GB GPU, 32GB RAM, 1TB SSD en een degelijke 550 watt voeding. Daarnaast zoek ik een behuizing met plexiglas zijkant en bijgeleverde fans, tenminste twee bijgeleverde fans.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een standaard AMD-stockkoeler voor de CPU is voldoende voor mij. Een beetje geluid is geen probleem.
Ga je overklokken?
Absoluut niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie input ontvangen op de onderstaande samenstelling om te bepalen of dit een geschikt systeem is voor 1080p-gaming (en mogelijk 1440p) voor de komende jaren. Daarnaast sta ik open voor suggesties en advies om eventueel de prijs te verlagen door eventueel andere componentkeuzes te maken. Dank
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 180,99 | € 180,99 |
1 | Moederborden | ASRock A620M-HDV/M.2 | € 88,- | € 88,- |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7600 XT Challenger 16GB OC | € 343,- | € 343,- |
1 | Behuizingen | DeepCool CC360 ARGB Zwart | € 45,74 | € 45,74 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 - V2 - Full Modular | € 79,90 | € 79,90 |
1 | SSD's | WD Blue SN580 1TB | € 61,47 | € 61,47 |
Totaal | € 899,- |