Ik heb een prijsalert staan op een product en die gaat tegenwoordig elke week af, niet omdat dit product zoveel aangeboden wordt, maar omdat iemand elke week dezelfde advertentie recycled en opnieuw plaatst. Mag dit?
Oi, ik bumpte die van mij ook bijna altijd eerder, nooit geweten99ruud99 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:43:
Dus ja na een week mag het.
Wordt overigens ook niet heel streng naar gekeken, want ik zie het behoorlijk vaak?
Wanneer we het zien grijpen we in. Valt het iemand op dan is rapporteren een mogelijkheid. We willen de kansen op Vraag en Aanbod graag voor iedereen zo gelijk mogelijk houden.Dagion schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Oi, ik bumpte die van mij ook bijna altijd eerder, nooit geweten
Wordt overigens ook niet heel streng naar gekeken, want ik zie het behoorlijk vaak?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit kan heel makkelijk opgelost worden in plaats van symptoom bestrijden:
-Verbod op, volgens de huidige regels, herplaatsing/bumpen
-Heractiveren uitschakelen
-Na 3 maand push message en (tijdelijke deactivatie) met de vraag of het product al verkocht is. Niet opnieuw heractiveren/bovenaan plaatsen.
Als met een actie, het weer bovenaan staan, een bepaalde beloning heeft (meer zichtbaarheid) gaan gebruikers dat uitbuiten of misbruiken. Marktplaats is hier het perfecte voorbeeld van.
Het zal met bovenstaand een stuk rustiger op de V&A worden. In theorie zou dit ook tijd kunnen schelen voor moderators.
-Verbod op, volgens de huidige regels, herplaatsing/bumpen
-Heractiveren uitschakelen
-Na 3 maand push message en (tijdelijke deactivatie) met de vraag of het product al verkocht is. Niet opnieuw heractiveren/bovenaan plaatsen.
Als met een actie, het weer bovenaan staan, een bepaalde beloning heeft (meer zichtbaarheid) gaan gebruikers dat uitbuiten of misbruiken. Marktplaats is hier het perfecte voorbeeld van.
Het zal met bovenstaand een stuk rustiger op de V&A worden. In theorie zou dit ook tijd kunnen schelen voor moderators.
Advertenties vervallen vanzelf al na 2 maanden. Je krijgt dat eenmalig de kans om de advertentie nog eens 2 maanden te tonen, daarna is het definitief foetsie.Acid Vendetta schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:37:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Zo nu en dan meld ik wel eens wat advertenties (vooral dubbele die ik voorbij zie komen in categorieën die mijn interesse hebben). Die worden dan ook verwijderd.
Maar meldingen die ik maak van het (sneller dan na een week) bumpen hebben geen zichtbaar effect. Gaat er dan wel iets van een DM naar de aanbieder, of niet? Ik zie dezelfde aanbieder namelijk vandaag weer een (andere) advertentie bumpen.
Maar meldingen die ik maak van het (sneller dan na een week) bumpen hebben geen zichtbaar effect. Gaat er dan wel iets van een DM naar de aanbieder, of niet? Ik zie dezelfde aanbieder namelijk vandaag weer een (andere) advertentie bumpen.
Waar nodig grijpen we in. Bij het doen van meldingen helpt het de beschrijving van het probleem zo duidelijk mogelijk aan te geven en bewijs te leveren.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
En hou er rekening mee dat de melding ook soms gewoon foutief is. We zien voldoende meldingen van bumpen/kicken terwijl wij kunnen zien dat dit niet zo is. De melding wordt dan door ons afgewezen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1