Goedenavond allemaal,
Tijdens deze typische Nederlandse zomer ben ik trotse eigenaar geworden van mijn eerste appartement (koop).
Nu heb ik een aantal muurtjes al een ander kleurtje gegeven, maar nu wil ik ook graag het schakelmateriaal vervangen, en dan met name de frontjes.
Echter…. Alle frontjes, schakelaars, stopcontacten etc van de muur gehaald, nergens een merk of model te vinden…
Welke schakelmateriaal goeroe weet mij te vertellen welk merk dit is en welke merken en modellen hier op passen?
Ik wil dus echt alleen de frontjes vervangen, alleen als het echt moet doe ik het binnenwerk ook, maar probeer dat te vermijden ivm de kosten 😅.
:strip_exif()/f/image/OhnR1xOtnENcAmB1Ucy0QepW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aQ1bF3GVuQZCW27firVgTFoD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0XvK5pYn8XREuEdaraa9GUxM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NmvYKkN9ZJ1MKh7brzsaFu9K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qiAKm7TEAEBFjCBMtTqJRtpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijdens deze typische Nederlandse zomer ben ik trotse eigenaar geworden van mijn eerste appartement (koop).
Nu heb ik een aantal muurtjes al een ander kleurtje gegeven, maar nu wil ik ook graag het schakelmateriaal vervangen, en dan met name de frontjes.
Echter…. Alle frontjes, schakelaars, stopcontacten etc van de muur gehaald, nergens een merk of model te vinden…
Welke schakelmateriaal goeroe weet mij te vertellen welk merk dit is en welke merken en modellen hier op passen?
Ik wil dus echt alleen de frontjes vervangen, alleen als het echt moet doe ik het binnenwerk ook, maar probeer dat te vermijden ivm de kosten 😅.
:strip_exif()/f/image/OhnR1xOtnENcAmB1Ucy0QepW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aQ1bF3GVuQZCW27firVgTFoD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0XvK5pYn8XREuEdaraa9GUxM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NmvYKkN9ZJ1MKh7brzsaFu9K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qiAKm7TEAEBFjCBMtTqJRtpO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NDk0dDV0aghjObR8HD9KIZMB.jpg?f=fotoalbum_large)