Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvinkie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb een Samsung Galaxy S23, met de meest actuele softwareupdates.

Sinds enige weken kan ik geen bestanden van mijn telefoon naar Onedrive kopiëren/verplaatsen. Ik krijg dan telkens een foutmelding. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

- De app kan niet volledig verwijderd worden, dus ik heb alle updates gewist, daarna weer opnieuw geïnstalleerd.

- Cache geleegd, gegevens gewist, uitgelogd en weer opnieuw ingelogd.

- Geprobeerd verschillende bestandstypen te kopiëren/verplaatsen.

Dit allemaal zonder resultaat. Op mijn windows PC werkt Onedrive gewoon zonder problemen. De app heeft inmiddels ook al een nieuwe update gehad, waarbij ik hoopte dat het probleem over zou zijn. Maar dit was dus helaas niet het geval.

Iemand nog suggesties?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvinkie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZkPGxw4M7U1c14hOwYr94T3CEw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MubdGbE4p0DbUwerrXMmLadG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Je hebt al aardig wat geprobeerd, maar wat je niet hebt genoemd, dus ik toch even voor de zekerheid vraag: heb je je telefoon al een keer opnieuw opgestart? Doet soms wonderen.

En sowieso even checken bij de algemene instellingen van je telefoon of de OneDrive app wel alle Permissies heeft om bijvoorbeeld bij je opslagruimte te kunnen.

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 24-08-2024 09:16 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvinkie
Haha jazeker, mijn telefoon gaat iedere avond uit en pas 's morgens weer aan. Dat heb ik inderdaad ook al gecheckt, alle machtigingen staan actief voor de app. Ook al een keer geprobeerd dit uit- en weer aan te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:41
Probeer je dit dit via de onedrive app of via de mijn bestanden app van samsung.

Bij de 2e ervaar ik soms ook moeilijkheden. Terwijl via de onedrive app alles perfect gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvinkie
Zojuist geprobeerd via de app zelf, dan werkt het inderdaad. Het probleem lijkt hem dus inderdaad te zitten in Mijn Bestanden app van samsung. Wel jammer, want dit werkt normaal wel het prettigst. Met Google Drive werkt het wel zonder problemen.

Dank voor je antwoord!
Pagina: 1