Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:34
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
[i]Samsung A35

Wat is je budget?
[i]Max 300 euro ]

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Hoofdzakelijk internetten en whatsapp Huidige telefoon Samsung A13 Ik las in een test dat de A35 veel beter presteert als de A13 maar ik vraag mij af of ik hier wel iets van merk met mijn telefoon gebruik Ik speel geen spellen etc

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Een test op Tweakers van budget telefoons gelezen en mij voorkeur een telefoon die lang wordt ondersteund .

[b]Is het wel zinvol om mijn A13 te vervangen door een A35
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Deze info heb ik gezien maar het gaat mij erom of de aanschaf van een A35 wel zinvol voor mij is omdat ik de telefoon niet intensief gebruik en nog gewoon mijn A13 kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:42
dat kan alleen jijzelf zeggen - waarvoor wil je je mobiel gebruiken dat de a13 niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Als je de A13 niet meer snel genoeg of nog maar net snel genoeg vindt dan is de A35 een prima opvolger voor de komende jaren. Maar als je de A13 helemaal niet traag vindt kun je beter wachten tot wanneer de telefoon wel minder goed begint te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij koop je een nieuwe telefoon op het moment dat er een bepaalde behoefte is. Wij weten niet welke behoefte dat bij jou is. Je hebt schijnbaar je volgende telefoon al uitgezocht, dus ik vraag me af welke bevestiging je nou eigenlijk zoekt.

Wat zou je nou specifiek nog willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:26
Heb er net eentje besteld met 256Gb voor 192 eur met abbo bij mobiel.nl. Kan je geen buil aan vallen. a35 is sweet spot denk ik. Niet over twijfelen. Zo duur is dit toestel niet. Maar wil je echt onderaan de markt qua performance/budget, dan koop je hem beter niet. Met jouw startpost valt weinig advies te geven verder.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Dat is een mooie deal mijn abonnement loopt pas volgend jaar af .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-05 18:36
De A35 is op papier meer responsief dan de A13 door de snellere processor. Of je dat merkt, ik zou in de winkel gaan kijken en ze naast elkaar houden en vergelijken. Ik verwacht vooral dat je het merkt als je wisselt van Whatsapp naar internet naar email. Of met het laden van zwaardere websites op internet.
Pagina: 1