Kwaliteit muis voor Logitech Powerplay

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricko1
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Gezien de powerplay muismat momenteel in de aanbieding is kijk ik naar een nieuwe muis.

Momenteel heb ik een bedrade G403
uitvoering: Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse Deze heb ik nu 5 jaar en 3 maanden. Ik gebruik de middenknop onder het scrollwiel voor macro's. Dat en de 2 duimknoppen zijn een eis.

Nu zou het eenvoudige antwoord een G703 zijn uitvoering: Logitech G703 Hero
Deze heeft een boel reviews die kwaliteits problemen aangeven.

Dan is er de pro serie die geen extra knop heeft en ook klachten heeft over kwaliteit uitvoering: Logitech G Pro Wireless Zwart

De G502 is mij te veel knoppen op onhandige plekken, ruimteschip uiterlijk en heeft ook kwaliteitsklachten.

Dan is er de G903 als dure high end van 2018 uitvoering: Logitech G903 accepteerbaar kwa knoplocaties en vorm. Ook een boel klachten over kwaliteit.

Is de kwaliteit van Logitech zoveel lager bij de draadloze muizen? Mijn laatste draadloze muis was een trust budget (€30) ding 12 jaar geleden die batterijen vrat. Powerplay lost het probleem van lege batterijen op.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:11

sapphire

Die-hard pruts0r

Geen idee of de muizen slechter zijn/worden.

Ik heb een G403 wired en wireless gehad, G603, G305, G Pro wireless en G Pro Superlight en met allemaal geen problemen gehad.

Ze worden ook met massa’s verkocht dus dan zie je ook vanzelf meer slechte reviews.

In de tijd sinds je batterijslurpende muis is er veel veranderd en gaan muizen op batterij of accu een stuk langer mee. Als bij mijn G403, 603 en 305 eens per jaar de batterij vervangen heb zou het veel zijn.
De G Pro’s gaan een stuk korter mee maar muis even aan de kabel en klaar.

Gabriël AM5