Hifi setup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esbecune
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-09-2024
wat is de beste setup qua versterker en luidsprekers combinatie van onderstaande aub:

2x Luidsprekers Sonus faber Venere signature
2 Lumina 1
1 center Lumina 1
1 sw Gravis 1 SF

versterkers
harman kardon 135 wss niet :)
Denon 1600NE
Marantz SR5015 7.2
Pioneer LX52

verder DAC Denon800ne en CD Speler Denon

momenteel opgesteld alle luminas op de marantz puur voor geluid .TV etc nog niet aangesloten
wel L &R Via Bi amp dus 4 cables
Center niet.

de Denon apparatuur opde venere Signature.

verdere luidsprekers aanwezig Harmankardon 2 sets van 5.1 met SW

ik hoor graag hoe ik t maximale eruithaal
phono nog niet aangesloten Pro ject T1

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat voor jou het maximale is hangt af van je eigen gehoor, en waat je het voro wilt gebruiken.
Je hebt niet voor niks een 5.1 set neergezet lijkt me, dus zou zeggen gebruik dat en dan de Marantz.
Of je Denon als een losse poweramp voor de fronts zin heeft zul je zelf moeten beoordelen door te luisteren. Je krijgt dan wel twee verschillende volumeregelingen, en dat lijkt me niet echt gewenst.
Aangezien een amp het minste verschil maakt zou ik zeggen voegt niks toe.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Esbecune
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-09-2024
dus ik heb de center en de links rechts op de marantz geplaatst bi wired L&R ; center niet!
de sub eraan

de denon met CD en NAC op de Sonus Fab Signature non biwire , gewoon dus.

zit er verschil op de marantz en denon maw
de Marantz op de Sonus faber signature : beter geluid maw de boksen tot hun recht komen?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 01:17

BLN

@Esbecune Als ik The Eagle goed interpreteer, is zijn advies aan jou: Beschrijf wat jij wil van je installatie.

Dan kunnen wij je helpen aan een goed antwoord.

Kijk je vooral films/TV? Wil je vooral muziek in de beste Stereo kwaliteit horen? Moet het zo hard mogelijk gaan?

Afhankelijk van je keuze, zullen bepaalde dingen geprioriteerd worden. Zo is bijvoorbeeld in veel gevallen (en met alle respect, maar ik heb niet opgezocht wat jouw apparatuur precies wel en niet kan) de beste surround configuratie niet de beste stereo configuratie.

If it ain't broken, don't fix it