ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | MSI RTX 5090 VENTUS 3X OC | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro
Vraag
Alle reacties
Deze is heus niet mis voor zijn prijs, nadeel iets aan de zware kant voor mee te nemen 2,3kg
ik ben ook een heel eind naar een laptop op zoek geweest en die gaat 3 x per jaar mee op vliegtuig
dacht ook eerst aan 15 of 16 inch, tenslotte voor een 14 inch gekozen.
nadeel ik game niet dus een kleiner scherm is geen probleem voor mij
voor jou zou ik minimum een 15 inch zeker een 1920x100 resolutie
is 16gb DDR5 wel voldoende , ook kijken of de ram kan geupgraded worden
ik heb nu 32 gbDDR5 6400mhz geheugen wel gesoldeerd, maar daar kan ik mee leven.
even kijken in pricewatch hier en je voorkeuren qua geheugen , scherm, grafische kaart kan je allemaal selecteren
ik ben ook een heel eind naar een laptop op zoek geweest en die gaat 3 x per jaar mee op vliegtuig
dacht ook eerst aan 15 of 16 inch, tenslotte voor een 14 inch gekozen.
nadeel ik game niet dus een kleiner scherm is geen probleem voor mij
voor jou zou ik minimum een 15 inch zeker een 1920x100 resolutie
is 16gb DDR5 wel voldoende , ook kijken of de ram kan geupgraded worden
ik heb nu 32 gbDDR5 6400mhz geheugen wel gesoldeerd, maar daar kan ik mee leven.
even kijken in pricewatch hier en je voorkeuren qua geheugen , scherm, grafische kaart kan je allemaal selecteren
Ik zou ook deze overwegen:
uitvoering: Lenovo Legion Slim 5 16ARP9 (83EX001JMH)
Deze heeft een hogere resolutie scherm, grotere accu, wel een iets langzamere processor. SSD is kleiner, maar hij heeft plek voor een 2e SSD, dus je kan er makkelijk 1, 2 of 4 TB bij plempen... (Ja, Lenovo heeft maar tot 1TB getest, maar ik kan geen reden bedenken waarom groter niet zou werken)
https://psref.lenovo.com/...on_Slim_5_16ARP9_Spec.pdf
uitvoering: Lenovo Legion Slim 5 16ARP9 (83EX001JMH)
Deze heeft een hogere resolutie scherm, grotere accu, wel een iets langzamere processor. SSD is kleiner, maar hij heeft plek voor een 2e SSD, dus je kan er makkelijk 1, 2 of 4 TB bij plempen... (Ja, Lenovo heeft maar tot 1TB getest, maar ik kan geen reden bedenken waarom groter niet zou werken)
https://psref.lenovo.com/...on_Slim_5_16ARP9_Spec.pdf
Bedankt voor de info allen, ik ga ernaar kijken!
ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | MSI RTX 5090 VENTUS 3X OC | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro