pioneer frontje

Pagina: 1
Acties:

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
Vannacht is de auto van mijn vriendin opengebroken en ze hebben het frontje (wat ze dus in het dashbordkastje had gestopt) gestolen. Voor de rest hebben ze de hele radio en boxen laten zitten. Zijn dus wel domme inbrekers geweest. maar goed. Het was dus allemaal pioneer spul wat ik 3 maand geleden nieuw voor haar had gekocht.

Is er een mogelijkheid dat je aan een nieuw frontje kunt komen? Kan er niets over vinden op de pioneer website!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 20:05 schreef VivaAtloni het volgende:

Is er een mogelijkheid dat je aan een nieuw frontje kunt komen? Kan er niets over vinden op de pioneer website!
Heb je al gevraagd in de winkel waar je hem gekocht hebt?
Zonder bon kom je er in ieder geval niet aan, want dan heeft men natuurlijk alle reden om te vermoeden dat jij niet op een legale manier aan die radio bent gekomen :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 11 september 2001 20:21 schreef froppie het volgende:

[..]

Heb je al gevraagd in de winkel waar je hem gekocht hebt?
Zonder bon kom je er in ieder geval niet aan, want dan heeft men natuurlijk alle reden om te vermoeden dat jij niet op een legale manier aan die radio bent gekomen :)
Klopt. De enige manier om daarachter te komen is met bon naar de winkel te gaan. Zij zullen dan een nieuw frontje bestellen (dat het doet). Voor zover ik het weet doet niet elk frontje het op elk apparaat.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

waarom vind ik dit verdacht?

[ik zei verdacht, niet schuldig]

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 21:25 schreef schizofreen het volgende:
waarom vind ik dit verdacht?

[ik zei verdacht, niet schuldig]
Tsja...

Bij mij hebben ze ook een keer een Alpine headunit meegenomen, en de wisselaar die los onder de stoel lag laten liggen.

Autodieven zijn blijkbaar achterlijke varkens :)

• VivaAtloni
  • Laatst online: 16-08 12:45
heb hem bij de makro gekocht. Ik heb de bon nog wel. Hoop dat ze wat kunnen doen, was toch 500 piek dat ding.

Bedankt voor de info.

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 21:52 schreef VivaAtloni het volgende:
heb hem bij de makro gekocht. Ik heb de bon nog wel. Hoop dat ze wat kunnen doen, was toch 500 piek dat ding.

Bedankt voor de info.
De makro... hmm... nouja, veel succes in ieder geval :)

Verwijderd

Dashboardkastje is ook de eerste plek waar ze zoeken, eerder dan op de radio. Niet slim om um daar te leggen.

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 13:16 schreef Flippit het volgende:
Dashboardkastje is ook de eerste plek waar ze zoeken, eerder dan op de radio. Niet slim om um daar te leggen.
Heu... een autodief die eerst in het handschoenenkastje zoekt naar het frontje voordat hij naar de radio kijkt? :)

• Snurp
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Kijk eens op een marktplaats daar worden ook frontjes aangeboden.

Nadat ik de inbreker had betrapt nam hij de benen en mijn frontje. En met een elegante worp gooide hij m'n frontje richting mij. (Tja was even een snelle boodschap aan het doen.) Voor mijn ogen liet het frontje zichzelf op een andere wijze zien als dat ik gewend was. Buiten een aantal krassen waren er ook stukken vanaf, op zich niet erg maar hij deed het niet meer. Dat vond ik dus wel erg. De radio was een cadeautje van m'n garage dealer en deze kon r vrij weinig aan doen. Op marktplaats stond toevallig een frontje aangeboden van hetzelfde type. (De rest van de radio was gejat). Ik dus kopen en blij.

Moraal: laat nooit je frontje op je radio zitten nog in het dashboard kastje liggen.

En de inbreker: die was me te snel af. Kwam hem een week later tegen, 0900tuig en vast zat hij.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Pagina: 1