Voor de hobby ben ik opzoek naar accu systeem wat zich gemakkelijk laat schalen.
Dus niet een vast iets aan de muur maar echt stabelbaar. De kwh wil ik graag in stapjes hebben.
Als het even kan ook nog dat over meerdere systemen.
Ik ben een leek hierin maar ben al wezen kijken hier in NL en, Duitsland , USA , China en natuurlijk ook op aliexpress en alibaba.
Bij ons vrij weinig gevonden maar ik o.a. Delong , Pylontech, BYD, fm-solar , fox en op Alibaba en Express nog een heel leger van aanbieders.
Vraag 1:
Weet iemand van jullie wat een goede zou zijn ?
En waar ik nog meer op moet letten.
Vraag 2:
Ik zie dat behoorlijk wat systemen zijn te krijgen met diverse voltages: zie hieronder.
Wat houd dat in ? Deze vraag krijg ik als ik een accu wil uitzoeken.
Systeemspanning(8): 153.6 V
153.6 V
51.2 V
25,6 V
204.8 V
256 V
12,8 V
102.4 V
Vraag 3:
Is er een stukje hardware/software wat zonder problemen met verschillende accus's kan werken ?
Dus niet een vast iets aan de muur maar echt stabelbaar. De kwh wil ik graag in stapjes hebben.
Als het even kan ook nog dat over meerdere systemen.
Ik ben een leek hierin maar ben al wezen kijken hier in NL en, Duitsland , USA , China en natuurlijk ook op aliexpress en alibaba.
Bij ons vrij weinig gevonden maar ik o.a. Delong , Pylontech, BYD, fm-solar , fox en op Alibaba en Express nog een heel leger van aanbieders.
Vraag 1:
Weet iemand van jullie wat een goede zou zijn ?
En waar ik nog meer op moet letten.
Vraag 2:
Ik zie dat behoorlijk wat systemen zijn te krijgen met diverse voltages: zie hieronder.
Wat houd dat in ? Deze vraag krijg ik als ik een accu wil uitzoeken.
Systeemspanning(8): 153.6 V
153.6 V
51.2 V
25,6 V
204.8 V
256 V
12,8 V
102.4 V
Vraag 3:
Is er een stukje hardware/software wat zonder problemen met verschillende accus's kan werken ?
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(