Toon posts:

goede prestaties???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had eerst de nieuwste drivers niet geinstalleerd en nu ga ik van de 3056 3d marks naar de 3214 3d marks met 3dmark 2001 volgens mijn vrienden is dat heel hoog klopt dat :? :?

(kijk voor systeem specs onderaan)

greetz psiduster

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

klopt ongeveer wel denk ik :)
heb ongeveer hetzelfde,alleen een snellere proc. maar jij hebt weer een gf2 pro :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50

Predator

Suffers from split brain

:Z

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

ehm... en wat is het probleem ?
:z :Z

Verwijderd

UEHHOOO dat hoog mag hoger hoor tgen de 5000 is geen schande
Kijk maar naar de pc van dr.Q die loopt als de nete
Mijn P2 344 (OC) haal ik een score van 2478 erg hoog van zo beestje geloof je het niet komaar langs. Ik heb de helezooi gekoeld en heb al PIC gemaakt met de camera van de case en straks gaat ie nog harder lopen als ik hem op 80 mhz FSB haal :9~

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op dinsdag 11 september 2001 20:29 schreef Mr.Vanz het volgende:
UEHHOOO dat hoog mag hoger hoor tgen de 5000 is geen schande
Kijk maar naar de pc van dr.Q die loopt als de nete
Mijn P2 344 (OC) haal ik een score van 2478 erg hoog van zo beestje geloof je het niet komaar langs. Ik heb de helezooi gekoeld en heb al PIC gemaakt met de camera van de case en straks gaat ie nog harder lopen als ik hem op 80 mhz FSB haal :9~
L :D L

Verwijderd

[b]Op dinsdag 11 Mijn P2 344 (OC) haal ik een score van 2478 erg hoog van zo beestje geloof je het niet komaar langs.
huuuuuuh!!? :? :? tering ik haal 2500! of heb je er een GF3 met waterkoeling en 200% zitten overklokken ofzo?

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik haalde maar 3500 of ietsje hoger

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op dinsdag 11 september 2001 20:43 schreef tHa_KiLLa het volgende:

[..]

huuuuuuh!!? :? :? tering ik haal 2500! of heb je er een GF3 met waterkoeling en 200% zitten overklokken ofzo?
L :D L hij heeft een gf 2mx 200 8-)

Verwijderd

wedden TJA :) kan er moeilijk wat aan doen maar het is wel zo check maar eens mijn koel blok op mijn homepage onder pcshit dikke koper ding heb twee 60mm fans omzitten :P en die draaien als de nete :9~
Ik maak binnen kort wel ff een avi of een jpg van mijn systeem als hij 3d mark 2001 draait gegege!
en nee heb maar een gf2 mx200 |:(

trouwens ik zoek dus nog een 60 mm fan met minstes 4000rpm wante ik ga dat MX wat opkrikken hopelijk tegen de 235 aan . heb gelezen dat het moet kunnen met een koper heatsink en een snel rpm fan ;)

heb je er een meel me ff

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Das op zich wel redelijk hoog ja! Dat haal ik niet met me AMD 550+G450 :(...Maar met jouw specs was dat wel te verwachten...

|Specs|

Verwijderd

NAaaa zeg :?
is dat nou om negatief tedoen ofzo :?
kom maar langs zou ik zeggen :+
bewijz matriaal komt er aan >:)
trouwens hij loopt nu op fsb 80 mhz en hij gaat heel soms een beetje bagger maar de grafisch zijn vet >:)

Verwijderd

Ff voor de zekerheid: We hebben het toch wel allemaal over de standaard bench van 3Dmark 2001 he? (nl 1024x786 @32bits)
Niet over 2000 met 800x600 @16 bit >:)

Nie zo slim trouwens: Koperen koelblokken overal: Als ik jou was zou ik geen 500 piek aan koelblokken uitgeven, maar bijv sparen voor een echt snel systeem :P

Ter illustratie: GFII MX 200 zuigt, en het koelblok wat er nu opgaat, is net zo duur als een beetje GTS II :)
Pagina: 1