Vraag

• Voltex
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19:21
Sinds 2,5 jaar heb ik een Samsung A52s 5G waarvan het achterpaneel enkele weken geleden begon los te laten. Het lijkt alleen met lijm bevestigd te zijn.

Is het mogelijk om dit zelf met secondelijm te herstellen? Of moet de verkoper of Samsung dit oplossen volgens het conformiteitsbeginsel? Samsung geeft aan dat er geen garantie meer op zit.

Op de Samsung Community lees ik echter dat meerdere gebruikers dezelfde klacht ervaren: https://r2.community.sams...G-OUT-ISSUE/td-p/12323893.

Daarnaast zou het toestel een IP67-certificering hebben, wat niet overeenkomt met een loszittend achterpaneel.

Wat is verstandig? Zelf het achterpaneel vastlijmen of mijn rechten onderzoeken en Samsung aanspreken?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:22
Je garantie is verlopen. En ga je klagen komt er waarschijnlijk iets als eigen schuld door in de zon te warm worden of zo. Dan mag je onderzoek kosten betalen.
Ik zou bij een lokale telefoon winkel kijken het te laten repareren. Of een back cover er omheen. Niet zelf met 2 seconden lijm knoeien, want komt de lijm op een verkeerde plek heb je andere problemen zoals geen geluid door geblokkeerde luidspreker.