Beste tweakers,
graag een advies of tip.
Ik ben op zoek naar een kleine sterke ledlamp met een stroboscoop functie.
Ik heb er inmiddels drie.
Maar ze zijn eigenlijk allemaal te groot voor mijn broekzak.
12 cm vind ik te groot. ( laat de grappen maar komen ;-) )
Ik zoek dus een kleine ledlamp met stroboscoop functie.
En de stroboscoop aan-uit functie graag aan de achterkant met simpele knop.
Ik heb er namelijk eentje waarvan de knop voor aan de zijkant zit, waar je ook nog meerdere malen op moeten drukken voordat ik de stroboscoop aan gaat, dat duurt te lang voor als je hem echt nodig hebt.
Dus concreet ik zoek een kleine led lamp met veel lumen uitput.
Een stroboscoop functie die makkelijk te bedienen is met een knopje op de achterkant.
Het liefst met een accu, maar gezien dat ik een kleine variant wil, is een batterij ook goed.
Ik heb al een tijdje gezocht en je struikelt over de aanbiedingen, maar ik vind niet de goede, of ik denk er is een betere te vinden.
Ik dacht onlangs tijdens het zoeken, dat er iemand op het tweakersforum is die de perfecte ledlamp weet.
BVD
graag een advies of tip.
Ik ben op zoek naar een kleine sterke ledlamp met een stroboscoop functie.
Ik heb er inmiddels drie.
Maar ze zijn eigenlijk allemaal te groot voor mijn broekzak.
12 cm vind ik te groot. ( laat de grappen maar komen ;-) )
Ik zoek dus een kleine ledlamp met stroboscoop functie.
En de stroboscoop aan-uit functie graag aan de achterkant met simpele knop.
Ik heb er namelijk eentje waarvan de knop voor aan de zijkant zit, waar je ook nog meerdere malen op moeten drukken voordat ik de stroboscoop aan gaat, dat duurt te lang voor als je hem echt nodig hebt.
Dus concreet ik zoek een kleine led lamp met veel lumen uitput.
Een stroboscoop functie die makkelijk te bedienen is met een knopje op de achterkant.
Het liefst met een accu, maar gezien dat ik een kleine variant wil, is een batterij ook goed.
Ik heb al een tijdje gezocht en je struikelt over de aanbiedingen, maar ik vind niet de goede, of ik denk er is een betere te vinden.
Ik dacht onlangs tijdens het zoeken, dat er iemand op het tweakersforum is die de perfecte ledlamp weet.
BVD